środa, 18 stycznia 2023

Spotkanie blogerek * Sopot 3.12.2022r część 1

Cześć 😊

Czas szybko mija, dopiero co nie mogłam się doczekać spotkania w Sopocie, a to już tyle czasu minęło. W międzyczasie podziało się dużo, łącznie z chorobą, ale w końcu chcę Wam to wszystko pokazać, więcej zdjęć będzie na instagramie :)

Spotkanie organizowały Monika mymixolife oraz Natalia czerwona filiżanka, dziękuję dziewczyny za zaproszenie i tak fajne spotkanie :* Zdjęcie jest robione Moniki telefonem, mój niestety nie robi fajnych zdjęć w ciemniejszych miejscach ;)

Dobrze, a teraz to co przywiozłam ze spotkania, będzie dużo zdjęc, dlatego stwierdziłam, że podzielę to na dwa posty, bo chcę byście sobie na spokojnie każde zdjęcie obejrzeli, zaczynamy.

Aloesowe - tu mamy zestaw składający się z żelu myjącego do twarzy oraz odżywczego kremu do twarzy na noc
Sylveco sprezentował nam mnóstwo próbek, fajnie, bo nie wszystkie kosmetyki znam :)
Piękne kolczyki od Animalkingdom
Annabelle Minerals to kredki do ust i oczu, pigment do oczu, podkład do twarzy oraz pędzel. Na razie testuję cały zestaw, więcej o nim powiem później.

Aroma caffe pięknie zapakowała prezenty, dodając smaczną bombonierkę oraz kawę i herbaty. Oczywiście, że czekoladki zostały dawno zjedzone ;)
Od Aroma home mamy pięknie pachnące świeczki, które już odpalałam i jestem zadowolona, patyczki zapachowe oraz zapach do powieszenia
Artishoq to dwie odżywki do włosów, jedną z nich już używam. A suplementy czekały na konsultacje z lekarzem i tylko jedne mogę brać.
Australian Body care sprezentował nam peeling do ciała oraz roll-on z naturalnym olejkiem z drzewa herbacianego. Na wypryski.
Od Beauty face zestaw maseczek, ciekawi mnie zwłaszcza ta duża i mam nadzieję, że nie będzie za mała :)
Chiaroscuro to świeczka sojowa o zapachu Apple with cinnamon - przyznaje, że pachnie obłędnie na sucho, ale jeszcze jej nie paliłam.
I coś słodkiego z Krakowa od Ciu Ciu, lizawki wylizane i część cukierków :) Bardzo polecam jak lubicie takie słodycze :)
Crazy Hair by hiskin to ogromny zestaw do włosów, są szampony, odżywki wcierka, olejowy mix, baza pod olejowanie. 
Ciekawa przekąska od Frankoli, kokos z orzechami nerkowca pycha, podobne do znanego batona, ale bardzo syte. Drugi orzechowe mniej mi smakowało.
Gehwol i miralex to fajny zestaw do stóp, a do nich dołączono niecodzienne skarpetki ;) Skarpetki to jakby japonki między każdym palcem ;)
Ginexid to ginekologiczna pianka do higieny intymnej. Miałam raz piankę i nie byłam zadowolona, mam nadzieje, że ta będzie lepsza :)

W spotkaniu uczestniczyły również:

Codzienność kobiety, justyna.vee, pirelkablog, bardziejmilo, wszystkiemojebziki, ps.karolina, kobietanieidealna, curlymadeleine

Dziękuję dziewczyny za fajne spotkanie, pierwsze po tak długim czasie :*  A spotkanie odbywało się w uroczym i klimatycznym miejscu


Coś Was zaciekawiło? O czym chcecie poczytać więcej? Będę wstawiała tutaj i na instagramie. Następny post i druga część prezentów, a później pierwsza recenzja z tego zostawienia ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Same fajne rzeczy. Uwielbiam te keto ciasteczka no i oczywiście świece zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tych ciasteczek wcześniej nie znałam, ale te kokosowe świetne :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne upominki, miłego testowania :) Spotkanie też było bardzo udane jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna fotorelacja :) Fajnie, że miło spędziłyście czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spotkania są bardzo miłe. Można spokać fajnych ludzi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...