niedziela, 5 marca 2023

Nowa Kosmetyka * Balsam do ciała Róża z pazurem

Cześć 😊

O tym balsamie miałam Wam już wcześniej napisać, ale póki nie dojdę do siebie całkowicie, będę tu rzadziej... Balsam dostałam w prezencie o formy. Wcześniej jej nie znałam, cieszę się, że mogłam poznać, zwłaszcza, że dostałam balsam, a jak wiecie kocham się balsamować :)

Nowa Kosmetyka
Balsam do ciała
Róża z pazurem
od Producenta:

ode Mnie: Dawno nie miałam balsamu z naturalnym składem, więc podeszłam trochę do niego z lekką niepewnością ;) zwłaszcza, że jest olejek z kwiatu róży, bo z tą różą czasem mam różnie.
Na początku rzeczywiście mnie ta róża drażniła, bo dość mocno była wyczuwalna, jednak po dwóch trzech użyciach już się stonowała, albo ja się do niej przyzwyczaiłam i już mnie nie drażniła.

Fajna, lekka konsystencja, ale nie ucieka z dłoni. Dobrze się rozprowadza, szybko wchłania i długo nie czuć zapachu na ciele. Fajnie nawilża i jest bardzo wydajne, jak na opakowanie 200ml.

O dziwo pompka działa do końca, minimum co zostało na dnie, przewróciłam do góry dnem i zużyłam, także świetny wynik, jestem zadowolona.
Ostatnio trafiam na fajne balsamy, ten jest jednym z nich.

Zapach nie podrażnia, balsam również nie, pompka działa do końca, jest wydajny, czego chcieć więcej? :)

Skład:

Lubicie naturalne kosmetyki? A zapach róży? Ja lubię, ale nie używam tylko ich, lubię i takie i takie ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Staram się stawiać na naturalne kosmetyki, a zapach róży bardzo lubię, więc to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cena?Uwielbiam zapach róż,najczęściej stosuje w tanim kremie do twarzy,nagle a to w aptece a to wyprzedaż i zawsze jest to do 10 zł więc biere oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam dokładnej ceny, bo dostałam go w prezencie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...