poniedziałek, 1 maja 2023

Kinga Godurowska * Słodka nienawiść

Cześć 😊

Ostatnia kwietniowa nowość z księgarni TaniaKsiazka.pl to coś lekkiego idealnego na wiosnę :)

Kinga Godurowska
Słodka nienawiść
Tył książki:

ode Mnie: Najpierw zwróciła moją uwagę okładka, a później opis. Autorki nie kojarzyła, więc z ciekawości wzięłam.

Wszystko zaczyna się gdy Lana Wood ląduje w wielkim mieście za pracą, musi spłacić ogromny dług. Zamieszkuje z kuzynką Alex i zaczyna działać.
Lucas Cohen  biznesmen, który prowadzi wraz z siostrą firmę organizującą imprezy dla zamożnych klientów.
Tych dwoje spotyka się na rozmowie o pracy, będzie się działo. I choć nie zakończy się dobrze, to jednak ich drogi znów zostaną przecięte i nie będą do siebie pałac nawet nicią sympatii.....

O ile wiemy jak się historia zakończy, a przynajmniej tak gdybamy, to ciekawie jest się dowiedzieć jak do tego dojdzie. Historia jest ciekawie rozpisana i choć Lucas działał mi czasem na nerwy to go polubiłam. Lana to nieźle pechowa dziewczyna, ale i bardzo waleczna.
Wszystko ładnie się łączyło, zgrywało i podobało mi się połączenie tej historii z poprzednią książką, pomimo, że jej nie czytałam. Choć wydawało mi się, że tamtą historię już znam, ale tam była dziewczyna prowadząca kawiarnie i biznesmen.
Na pewnym etapie wydaje się, że Lucas nie jest takim uczciwym kolesiem, jednak "machina" ruszyła i będzie z tego tragedia, łzy i złamane serca.

Czytało się przyjemnie, czasem ciężko było się oderwać, bo ciekawiło mnie jak się wątek potoczy, zwłaszcza, że było pisane raz z perspektywy Lany a raz Lucasa. Dobrze, to się ze sobą łączyło. Opisy też krótkie, treściwe bez zbędnego przedłużania. Można było sobie wiele sytuacji czy miejsc wyobrazić.

Podobał mi się ta książka i tą drugą autorki też chcę przeczytać. A póki co polecam Wam Słodką nienawiść, którą można przeczytać bez czytania poprzedniej.

Miłego weekendowania
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Po tę historię mogłabym sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej autorki, a dzięki Twojej recenzji chętnie zapoznam się z jej książkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że to lekka książka w sam raz na wakacje czy długi weekend :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...