niedziela, 7 maja 2023

Neboa * Naturalna maska do włosów

Cześć 😊

Kosmetyk, który przywiozłam z sopockiego spotkania blogerek ;) Kolejny zużyty, jak się sprawdził?

Neboa
Naturalna maska do włosów
Nawilżenie i wygładzenie, włosy suche i puszące się

od Producenta:

ode Mnie: Maska jest w wygodnym pudełku, o pojemności 300ml. Jest bardzo wydajna, na moje włosy do ramion nie trzeba dużo jej nakładać. Fajnie się rozkłada na włosach i one się świetnie rozczesują.

Na początku nasza relacja nie układała się dobrze, ja nagle po wyjściu ze szpitala musiałam myć włosy nad prysznicem i wtedy się nie lubiliśmy, włosy szybko mi się tłuściły, ciężko rozczesywały i ogólnie szału nie było. Jakoś to przetrwałam i jak w końcu mogłam wejść w całości pod prysznic, to nasza relacja odmieniła się całkowicie. Bardzo się polubiliśmy. Moje włosy ładnie się rozczesują po jej nałożeniu, nie wypadają mi jak wcześniej. Nie wyrywam ich. Ładnie są nawilżone, ułożone, nie puszą się. Jak jeszcze dodam szampon z tej samej linii to świetnie się uzupełniają. 

Włosy są nawilżone, łatwiej się układają, nie puszą, mają lekki blask. jestem w tej masce zakochana, cieszę się, że mam kolejne opakowanie.


Zapach ma przyjemny, świeży, choć nie każdemu się spodoba. Jakoś nie mam do czego tego przyrównać, ale nie jest to zapach ani słodki, ani męczący, dla mnie przyjemny.

Konsystencja gęsta, ale delikatna, dobrze się rozprowadza i układa na włosach. Nie obciąża włosów. Jak już wspomniałam, nie trzeba dawać jej dużo, wystarczy lekka warstwa, nie ma co przesadzać, bo za dużo też niedobrze. Choć zdarzyło mi się ją nałożyć przy skórze, z racji tego, że nie mam szalenie długich włosów ;) to nie spowodowała rano tzw oklapu czy przylizu ;)



Ja jestem w niej zakochana, mój nowy ulubieniec. Fajnie pachnie, wydajna, vegan i działa! Czego chcieć więcej? :)

Skład:

Ja jestem w niej zakochana i mam nadzieje, że cały czas tak będzie działać fajnie na moje włosy. Polecam też szampon z tej serii, bo też się świetnie sprawdza.

Miłego popołudnia
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Skoro tak bardzo zachwyca, to chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty tej marki mam na liście zakupowej, o tej masce też będe pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją wypróbować, ale później zmienili składy i dałam sobie spokój z zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...