sobota, 13 maja 2023

Nowości, paczki, zakupy kwietnia 2023

Cześć 😊

Zużycia były to teraz nowości. Część była kupiona przez moją przyjaciółkę i przysłane dopiero w maju, a czy w maju coś planuje kupić? Jeszcze nie wiem, póki co patrzę na codzienne okienka w apce Rossmann, może mnie coś pokusi ;)

Avon

Ten zestaw wzięłam ze względu na werbenę, ale niestety to nie ten sam zapach co był kiedyś, tamten był cudny, zatęskniłam za nim.... W zestawie jest żel p/p, balsame, peeling do ciała, krem do rąk i mgiełka do ciała. Wzięłam też nowość krem pod oczy Anew i próbkę nowej wariacji Far Away, ale mi się nie podoba.

Allegro

Zakupy wspólne, bo wcześniej dostałam odlewkę i mnie zachwyciło :)

DM

Zakupy stacjonarnie, rękoma przyjaciółki ;) Szkoda, że u mnie nie ma tej drogerii.... Mydło już miałam i polubiłam, suchy szampon lubię mieć, choć bardzo rzadko używam, Mgiełka do twarzy na upały. Błyszczyk był pierwszym powodem zakupów ;) a lakier miał być jaśniejszy, ale nie było. Także oprócz mydła, to dla mnie nowości.

Hebe

Farbę kupiłam ostatni raz, już ją użyłam, no kolor wychodzi inny, być może, że to wszystko przez znieczulenie ogólne... ale wypróbuje teraz inne. Wzięłam też podkład, nie mam żadnego, ale zostawiam na jesień, bo dla mnie już na niego za ciepło. Lakier miałam już długo w ulubionych :)

Rossmann

Firmę znam i miałam już kremy do rąk, żel pod prysznic, a teraz czas na mydło ;) Oczywiście taniej dzięki vocherowi
Kolejny voucher to płyn micelarny od Garnier, dawno nie miałam, to skorzystałam ze zniżki.
Tu zestaw Friends z kremem do rąk i pilniczkiem, też kupione przez przyjaciółkę ;) Także sporo kaski musiałam jej przelać hahaha

Samarite

Akcja testowania na instagramie :) Bałam się, że będzie tłuścioch, a ona ma zarąbistą konsystencję :) Polubiliśmy się :)

Wizaż


O tym zestawie napiszę Wam niedługo, bo część się sprawdziła, część nie ;) Jednak fajnie było wypróbować coś nowego :)
A tu świetny zestaw, zwłaszcza maska do włosów, o której Wam już pisałam :) Szampon i odżywka też są świetne.

Tania książka

O tych książkach już pisałam - Słodka nienawiść i Wszystko, czego ci nie mówią, gdy jesteś nastolatkiem

Prezenty


Dużo fajnych kosmetyków, jak widzieliście denko, to żel p/p YR czy balsamy już zużyłam :) HP żel i szampon w użyciu, a i zużyłam jeszcze żel do mycia twarzy :)


Żel Balea oczywiście już w użyciu ;)) Odlewki maseczki i odżywki, a wcierka Anwen pali w głowę ostro haha

Czyż te kolczyki nie są piękne? :) Dostałam z moim ulubionym motywem 💀 jeszcze jeden zestaw Friends, tym razem krem do stóp, maska w płachcie, pilniczek i balsam do ust :) i książka, zaciekawiła mnie.

Zebrało się tego sporo, póki co w maju nic nie kupiłam, zobaczymy czy mnie coś pokusi ;)

Miłego weekendowania
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie i różnorodnie. Kolczyki mega.🙂
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem ostatnio u mnie krucho, ale na pewno zajrzę, jak zawsze :*

      Usuń
  2. Sporo tego :) Ten top coat SH mam i bardzo lubię, kilka kosmetyków też znam. Co do okienek Rossmanna to liczyłam na coś lepszego - mało co było takiego co by mnie zainteresowało (krem miya tylko chyba, ale mam zapasy). Sporo obniżek wychodzi tak, że cena taka sama jak na zwykłej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyki akurat są ze środowych vocherów, ale faktycznie ten codzienny kalendarz jest słaby....

      Usuń
  3. Super, że udało ci się dostać do testów wizaż <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super te nowości. Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...