sobota, 20 maja 2023

Nivea * Krem BB 5 w 1

Cześć 😊

Dziś o kremie, którego pewnie bym nie kupiła, gdyby nie kalendarz adwentowy :)

Nivea
Krem BB 5w1

od Producenta: Wzbogacony w minerały, prowitaminę B5 i podkład. Krem chroni, nawilża i nadaje skórze piękny wygląd.

ode Mnie: Krem w tubce, spakowany dodatkowo w kartonik. Zamknięcie na klik, co ułatwia, lubię tubki i wygodne zamykanie, nakrętka nie byłaby tu dobra.

Konsystencja lekka, dobrze się rozprowadza i wchłania, nie robi plam. Kolor ciemny, ale dla mnie to akurat na plus. krem nie zapycha, pomimo, że ma w sobie składnik, który źle na mnie działa. 

Kremu nie czuję na twarzy, jest lekki, nawilża i po 2-3 godzinach mocno się świecę. Na początku dobrze współgra z pudrem, później jak zaczynam się świecić trzeba to powtarzać, bo chusteczki czy bibuła nie pomagają.

Nie brudzi ubrań, ale ja go daje tylko na twarz, na szyje i dekolt daje inny krem. Krem BB się nie odcina, nie widać różnicy.

Polubiłam go, zwłaszcza, że nie zrobił mi krzywdy, choć na początku używałam go nie codziennie, później już codziennie. Denerwuje mnie tylko to świecenie.

Jest bardzo wydajny, mimo, że jest 50ml.

Krem BB jest delikatny, jeśli ktoś liczy na krycie, to go tutaj nie znajdzie, jednak wyrównuje koloryt i nawilża. 

Ja mam niemiecką wersję, nie wiem czy polska jest taka sama ;) On jest dobry, jak jeszcze jest zimno ale już robi się ciepło, gdy już jest ciepło, to już się nie nadaje, szkoda.

Skład:


Lubicie kremy BB? Macie swój ulubiony?

Miłego weekendowania
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Po okresie wiosenno - letnim chętnie go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Od 3 lat żadnego nie stosowałam, więc nic ze swojej strony nie polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że go polubiłaś. Ja takich kremów nie stosuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...