niedziela, 13 sierpnia 2023

Nowości, paczki, zakupy lipca 2023

Cześć 😊

Moje kilka nowości, które w części są już w użyciu. Staram się kupować jak najmniej a jak najwięcej zużywać, żeby zapasy, które mam jeszcze w niektórych działach topniały :)

Avon

Bardzo kusiły mnie nowe wariacje mojego ulubionego zapachu Pur Blanca, są to Golden Burst i Sunshine bloom. Póki co najwięcej używam tego pierwszwgo, ale podobają mi się oba. Żel pod prysznic, świetny, jeszcze go kupię, zapach mi się podoba, na lato idealny.

Action

Żel pod prysznic, bo tego mam ostatnio mało, i jeden czasem dwa w zapasie, więc kupuje ;) Trochę wysusza, więc to nie był do końca dobry zakup ;) Mam jeszcze połowę i pewnie jakoś powoli zużyje do końca miesiąca.

Lidl

I oczywiście skorzystałam z promocji na żele, moje jedne z ulubionych :)

Rossmann

Skorzystałam z vouchera na żel do mycia twarzy, lubię tą firmę, a cena ze zniżką była kusząca. Poniżej kolejny voucher, tym razem na zapach, którego wcześniej nie znałam i wzięłam tą mgiełkę w ciemno i nie żałuje. Skusiłam się też na fajny balsam, który już używam, a żel pod prysznic w użyciu, kolejny zapach tej firmy.

Dodatki do gazet


Tym razem tylko Zwierciadło, tutaj i poniżej sierpniowe, najpierw z serum później z kremowymi piankami do mycia twarzy, te drugie już w użyciu i całkiem przyjemny produkt :)

A teraz w najnowszym wydaniu udało mi się tylko kupić masło do ciała.


I wszystko, a jak Wasze nowości? Nadal dużo Was kusi czy nie koniecznie?

Miłego popołudnia
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Fajne produkty, przyjemnego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te nowe zapachy avon i żel,cudowne,posiadam od kilku dni;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nowości. Ależ ja dawno nie zamawiałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same ciekawe produkty, masło body boom mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie kupowałam Zwierciadła, a faktycznie zawsze dołączają jakieś ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już chciałam lecieć do Action po żel, bo wyglada super, ale piszesz, ze wysusza więc odpada.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...