środa, 30 sierpnia 2023

Perfect Lady * UNIYOU Balsam rozświetlający

Cześć 😊

Balsam, o którym dziś opowiem dostałam na spotkaniu blogerek w Sopocie. Czasu już minęło sporo, a ja powoli wszystko zużywam i wrzucam Wam opinie :)

Perfect Lady
Balsam rozświetlający

od Producenta:

Bądź wyjątkowa z niepowtarzalną pielęgnacją do ciała UniYOU. Rozświetlający balsam zawiera kolorowe drobinki, które nadają skórze spektakularny efekt! W trakcie wieczornych wyjść sprawi, że wszystkie spojrzenia będą zwrócone na Ciebie. W upalne dni subtelnie podkreśli Twoją opaleniznę. Dzięki zawartości drogocennego masła shea idealnie pielęgnuje skórę. Perfumowana formuła zadba nie tylko o ciało, ale również o zmysły.

Kluczowe składniki: masło shea, alantoina, gliceryna (źródło)

ode Mnie:  Balsam zakończony pompką, co bardzo lubię, butelka mieści 250ml produktu.

Zostawiłam go na cieplejsze dni, żeby mieć choć krótki rękawek by sprawdzić działanie i rozświetlenie. Rozświetlenie nie jest takie jak inne znane mi balsamy, ten wręcz ma taką tafle, zależnie jak odwrócimy rękę, mieni się różnymi kolorami. Przeważnie kolory idą w kierunku różu, perły i fioletu. W słońcu wygląda to fantastycznie.


Dodatkowo balsam nawilża i jest bardzo wydajny, nie wiele go trzeba nakładać. Cieszę się, że go dostałam i producent spełnił swoje obietnice. Smutno mi, że kosmetyk mi się już skończył.

Balsam mnie nie podrażnił, drobinki są mocno zmielone i ich nie czuć na skórze, czy jak nakładamy produkt.

Pompka nie działa do końca, a resztkę ciężko wyjąć, to jest jedyny minus tego opakowania.

Skład: Aqua, Caprylic/Capric, Triglyceride, Synthetic Fluorphlogopite, Glycerin, Butyrospermum Parkli (Shea Butter), Titanium Dioxide, Glyceryl Stearate, Glyseryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanoi, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, yclopentasllaxane, Carbomer, Triethanolamine, Allantoin, Citronellol. Coumarin, Geraniol, Hydroxycitronellal, Hexyl cinnamaldehyde, d- Limonene, Linalool, CI 17200

Mam nadzieję, że się w składzie nie kopnęłam, ciut za małe te litery ;) Niestety na stronie producenta nie ma składu, co mnie zdziwiło, dawno się już z tym nie spotkałam.

Lubicie takie balsamy, rozświetlające, które lśnią, lubicie coś na skórze? Ja ten polubiłam, jako, że mam inne to o powtórce tego na razie nie myślę, choć na przyszłe wakacje to będzie też fajny pomysł :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...