sobota, 6 stycznia 2024

Nowości, zakupy, paczki grudnia 2023

Cześć 😊

Dziś będzie długi post, poszalałam nie tylko ja, ale i przyjaciółki, zwłaszcza Bogusia 😂😍 Część już w użyciu, oczywiście do tego należy dołożyć kalendarze adwentowe, pomimo, że były kupione wcześniej i jeden od Bogusi to jednak otwierałam je dopiero w grudniu. Także sporo przybyło, ale już kilka widzieliście w poście denkowym :) Zapraszam

Rossmann

To jeden z nielicznych wykorzystanych kuponów 1+1 nie pamiętam czy z ich kalendarza adwentowego czy z prezentownika. Dwa zestawy kosmetyków, wyszło całkiem opłacalnie, poniżej wklejam zawartość. Dobrałam wtedy jeszcze dwa żele pod prysznic Isana, które widzieliście już w denku, bardzo fajne, będę czasem ich zele kupować, bo już ta nie wysuszają.

Mydła już zużyłam, okropne, swoją drogą, no i właśnie wczoraj jedno masło użyłam po raz ostatni, świetne :)
Kolejny kupon 1+1 to walizki z błyszczykami :) Jeden już używam i jestem zadowolona, a walizki to świetny gadżet, szkoda, że moja córka wyrosła już z zabawy lalkami ;) Dobrałam dwa żele pod prysznic, bo miałam ich mało i też już je zużyłam.
Kolejny upolowany, fajny voucher z żelem pod prysznic, który już kiedyś miałam i lubiłam. Wzięłam też piankę Isana, bo tej jeszcze nie miałam, a była w promocji.
Balsam też z vouhera kupiony dzięki przyjaciółce w innym mieście, przy okazji kilka innych drobiazgów z akcji zakupy plus tester ;) u mnie takich akcji nie ma, jak się pytam, to panie zawsze zdziwione skąd mam takie informacje haha Póki co używam żelu, ale zapach do końca mnie nie przekonuje i cieni, są ok
Ostatnie zakupy w grudniu w tym sklepie, to szampon i mydło w płynie, które mnie ciekawiło, a szampon znam i lubię. Zdjęcie jest innej jakości, bo już robione nowym telefonem :)

Lidl

Lubię te szampony, była jakaś promocja, że trzeba było wziąć dwa, ten po prawej już używam

Action

Robiłam inne zakupy, niekosmetyczne i tak zauważyłam ta pomadę ochronną Friends, fajnie wygląda, dezodorant skusił mnie nazwą Cashmere ale nie jest podobny do zapachu o którym myślę, szkoda, ale zużyje ;)

Glam Shop

Ostatnio kupowałam tam cienie na jakiś targach przed 👾 a teraz skusiłam się na wysprzedażowy cień  i puder, pudru jeszcze od nich nie miałam, niestety nie mam paletki magnetycznej takiej bez przegródek i najpierw muszę ją kupić by muc użyć puder.

Oriflame

To właściwie dostałam pod choinkę, ale sama wybrałam ;) Zapach mnie z kartki w katalogu zauroczył, więc wzięłam, nie jestem rozczarowana. Tusz do kompletu, też była na niego jakaś promocja.

Avon

Kupiłam zestaw, bo zależało mi na kremie pod oczy, a w zestawie wychodziło całkiem przyjemnie, za chwilę kończę inny krem z Anew, bardzo fajny i to była okazja by nie mając zapasów kupić :) A balsam i krem do rąk był w zestawie całkiem przyjemny zapach.

Dodatek do gazet

Vivę z pianką do mycia twarzy kupiłam wcześniej, ale jak się nie mylę ananasową, a tej też nie miałam, więc będę miała co używać i testować.

Prezenty - Paczki od przyjaciółek :*

Przecież nie może tak być, że Majka zrobi mi zakupy i nic nie dołoży od siebie 😂 Dwie fajne torby, a właściwie ta po lewej to taki plecak. Balsam, których nigdy dość haha Peeling do twarzy, świeczka, brokat do ciała i zapach, no świetne dodatki :*
Bogusia też dołożyła coś, a jak ;) Balsam, który pachnie bardzo intensywnie, szampon, odżywka do włosów, lakier i chusteczka samoopalająca, będę królikiem doświadczalnym haha Trzy ostatnie kosmetyki są z kalendarza adwentowego.
Plus książka i gra, która nas z córką zaciekawiła.

No i teraz Bogusia zaszalała, bo oprócz kalendarza zrobiła nam jeszcze paczkę pod choinkę, zawartość nie zmieściła się na jednym zdjęciu 😂 Jakoś zdjęć nie powala, bo ściągane z messengera, niestety wcześniejsze poszły w kosmos, jak inne ze starego telefonu, a że wszystko już pochowane albo w użyciu nie byłabym w stanie odtworzyć ;)



Szalona, prawda? :* Herbatki już piłam, szampony mini zużyłam, żele też używam już dwa no i mam jeszcze jedną piankę brzoskwiniową haha

Myślę, że wszystko tu wrzuciłam, być może coś przepadło, a ja nie pamiętam, trudno, tak czy tak jest tego sporo i na razie nie planuję jakiś większych zakupów kosmetycznych, bo mam co używać, zobaczymy jak to będzie, myślę, że jak wpadnie jakiś fajny voucher w Rossmannie to może skorzystam, tak szaleć nie zamierzam.

Jak Wasze grudniowe przyrosty kosmetyczne?

Miłego weekendowania
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Zaszalałaś kochana. Świetne zdobycze🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore nowości, jest na czym oko zawiesić :D Zaintrygowała mnie ta promocja 'zakupy plus tester' - pierwsze słyszę. Pewnie wszystko pracownice sobie zgarniają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciekawych nowości, mnie sie nie udalo nic upolowac z tych codziennych akcji Rossmanna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...