niedziela, 17 lutego 2013

Nawilżający krem do twarzy, rąk i ciała - Avon Care

Witam!
Myślę, że zużyłam dostatecznie dużo by móc napisać opinię o tym, jak dla mnie, balsamie.

Od Producenta:
Intensywnie nawilżający krem do twarzy, rąk i ciała - a w katalogu opisany jako - Uniwersalny balsam do twarzy, rąk i ciała.
Ktoś tu się nie umie zdecydować ;)



Stworzony by zapewnić intensywne nawilżenie. Lekki krem przynosi ukojenie przesuszonej skórze, pozostawia ją nawilżoną i odżywioną. Odpowiedni dla delikatnej skóry dziecka.
Testowany dermatologicznie.

Fajne dozowanie - pompka, bardzo takie lubię i nie ukrywam, że to przeważyło szale nad kupnem :)

Lekko gęsty, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.
Na początku poczułam zapach przeszłości, balsamu ujędrniającego tej samej linii w starym opakowaniu takim niebieskim, to był fajny kosmetyk, dlaczego zmienili i go "ulepszyli"? ehh
Zapach bardzo podobny, choć konsystencja trochę luźniejsza no i ten nie jest ujędrniający.... Stary o wiele lepiej nawilżał, ten ma z tym różnie, na początku było nieźle teraz czuję, że rano muszę zrobić powtórkę, jednak już innym nawilżaczem.

Jeśli balsam będzie w stałej ofercie myślę, że kiedyś go jeszcze zamówię, jednak to 750ml trochę mi jeszcze z nim zejdzie ;)

Moim dłoniom on nie przypadł do gustu, do twarzy jakoś się nie odważyłam go użyć.

Skład:


 

Macie go? Zadowolone jesteście z zakupu?
Miłego wieczorka :) 
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. nie miałam i raczej go nie kupię :)


    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jak ja lubiłam ten stary balsam w granatowej butli.
    Pięknie pachniał i świetnie działał... szkoda, ze jego już nie ma.
    Ten chciałam kupić, ale taka wielkość mnie przeraza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem, po co oni udziwniają i wycofują coś co jest dobre??
      mnie pojemność też przeraziła, ale całkiem dobrze idzie mi zużywanie :)

      Usuń
  3. Ja niestety na wszystkich kosmetykach Avon, które ostatnio kupiłam mocno się zawiodłam. :(

    Serdecznie zapraszam do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu to nie fajnie, mam nadzieję, że następnym razem jak się na coś zdecydujesz to będzie dobre :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. ten w niebieskim opakowaniu był super. tez nie odważyłabym się użyć jednego kosmetyku do twarzy i ciała;) No i ta pojemność faktycznie jest wielka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielka, ale grzecznie stoi w łazience i na zmianę z truskawką i białą czekoladą :D używany

      Usuń
  5. niestety Avon nigdy nie był w czołówce moich ulubionych firm... ja to kosmetyki lubię sobie pomacać na półce w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię ;) ale przy okazji jak innym zamawiam, to mnie też kusi ;)

      Usuń
    2. Podpisuję się pod zdaniem Wizażowni :)

      Usuń
  6. "Ktoś tu się nie umie zdecydować"
    Haha, rzeczywiście! I podoba mi się sposób, w jaki to sformułowałaś :D

    W ogóle w tej recenzji zawarłaś chyba istotę rzekomego ulepszania, co przejawia niestety wiele firm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem tego ulepszania, po co jeśli coś jest już dobre??

      Usuń
  7. Tez lubiłam tamten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...