środa, 27 lutego 2013

Podkład matujący - Ingrid

Witam!
Dziś napiszę Wam o moim zimowym odkryciu :) Kupionym przypadkowo z innymi kosmetykami na All :)

Ingrid Podkład matujący - Alantoina & ekstrakt z zielonej herbaty




Od Producenta:
Lekki, matujący fluid, maskujący niedoskonałości skóry. Idealnie dobrana kompozycja składników aktywnych oparta na bazie ekstraktów z zielonej herbaty i alantoiny działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie, dodatkowo przyśpieszając regenerację skóry. Podkład idealnie dostosowuje się do skóry oraz zapewnie świeży i zdrowy wygląd przez długi czas.
Zalecany do cery tłustej i mieszanej ze skłonnością do wyprysków.


Jako, że ja używam tego typu kosmetyku tylko zimą w mrozy, to nie kupuję jakiś strasznie drogich, ale i nie zbyt tanich, bo im po prostu nie ufam. Ten wpadł do koszyka jakoś tak spontanicznie i choć był tani. Na szczęście nie zawiodłam się na nim.
Kosmetyk ładnie matuje i co bardzo dla mnie ważne - nie brudzi ubrań!
Dobrze się rozprowadza na twarzy, wtapia się w nią i nie ma efektu maski, dobrze się w nim czuję i nie zamienię go na żaden inny :)

Mam odcień Warm Beige - myślałam, ze będzie za ciemny jak go otworzyłam 1-wszy raz, ale on świetnie wtopił się w moją cerę.


Skład


Nie sądziłam, że podkład może mnie tak zachwycić i z przyjemnością go zimą używałam i pewnie zużyję go do końca. A nawet poszukam innych kosmetyków tej firmy.

Tubka 30ml za ok 7zł

Znacie tą firmą? Polecacie coś szczególnego?
Pozdrawiam ciepło
Dorotxy

1 komentarz:

  1. No popatrz...czasem coś tanie a dobre jest-miałam to samo z podkładem art scenic za 7 zł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...