wtorek, 12 lutego 2013

Synergen - peeling do twarzy

Witam!
Mój ulubiony peeling do buźki.
Synergen do skóry wrażliwej. Dostępny w drogerii Rossmann.



Fajne kolorowe opakowanie, wygodne zamykanie zwłaszcza jak chcemy dołożyć jeszcze kosmetyku.

Konsystencja gęsta, nic nie spływa, fajnie ściera twarz, ja często używam go również do ciała. Ma w sobie duże i małe kuleczki.


Buźka jest po nim miła i gładziutka, używam już drugiej tubki i na pewno kupię kolejną :)

Używacie mocniejszych drapaków, macie swoje ulubione?
Pozdrawiam Wiosennie :)
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Ostatnio się przestawiłam na peelingi enzymatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten kosmetyk się nie sprawdził. Używam peelingów z under20, bardzo je lubię i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten peeling, właśnie takie ździeraki lubię :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...