poniedziałek, 31 marca 2014

Lirene Peeling enzymatyczny Dermo program

Witam!
Ostatnio będąc w B. wzięłam sobie na wypróbowanie saszetkę peelingu, a jak wiecie nie lubię saszetek ;) I zgadnijcie czy dokupiłam więcej? ;)

Lirene Dermo Program
Peeling enzymatyczny z wyciągiem z owoców





od Producenta

Oj dawno nie miałam takiego peelingu, takiego nie drapiącego ;) Wygląda jak krem, fajna lekka konsystencja, dobrze się rozsmarowuje, nakładamy i siedzi sobie kilka minut, uwielbiam to jak się zmywa, lekko i przyjemnie, żadne drobinki nie migrują mi we włosy :)
Nie drapie a działa, nakładam i mogę robić co innego...
Saszetka 10ml - wystarczyła mi na 4 zużycia, już po pierwszym była widoczna zmiana, buźka wygładzona, milutka w dotyku, widzę zmniejszone pory. Zaczęłam już kolejną i 2 wczoraj jeszcze dokupiłam ;) Może jednak saszetki nie są takie złe ;) W B. chcą się z niej wysprzedać i jedna sztuka jest za 1,29 całkiem fajna cena. Pewnie jeszcze sobie kupię zapasik.
Jako, że nie trzemy buźki, polecana jest do wszystkich typów cer, choć ja byłabym ostrożna przy tych bardziej wrażliwych. Dla tłustej czy mieszanej jest świetny. Cera mniej mi się tłuści, dłużej teraz jest matowa. Nie podrażnia, po zmyciu nakładam jeszcze maseczkę peel off - uwielbiam je, bo wystarczy zdjąć, a nie zmywać ;)

Skład:

Lubicie łagodne peelingi czy jednak drapanko? ;)
Miłego wieczoru
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Ja jednak stawiam na porządne zdzieraki, które drapią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę drapanko i to mocne,ale muszę powiedzieć że miałam kiedyś ten peeling i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona :) jutro chyba będę w Biedronce,zobaczę czy jest u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też drapanko, ale chciałam teraz coś lżejszego dla odmiany ;)

      Usuń
  3. Powinnam uzywac bezdrapankowych czyli enzymatycznych, ale lubie czasami drapanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jakby się u mnie na suchej sprawdził:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja tak na bardzo szybko :) Zapraszam do siebie na wielkie urodzinowe rozdanie! Z okazji roku istnienia bloga, wybierasz co wygrywasz, wartość rozdania to ponad 250złotych - może się skusisz? Będzie mi miło! Pozdrawiam!
    Kamila
    P.S Bardzo proszę o nie traktowanie tego komentarza jako spamu,ale jako zaproszeniea - nie mam jak inaczej Ciebie o moim rozdaniu poinformować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że znajdę go jeszcze w mojej B bo mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze jest, co idę to po jednej kupuje nikt na nie nie zwraca uwagi ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...