niedziela, 21 stycznia 2018

Gosh * Wydłużający tusz do rzęs zielony

Cześć Wam 😊

Weekend weekend i znów po weekendzie i kolejny tydzień śmignie... A ja zaczynam kolejne przeglądy kolorówki i nie wiem dlaczego ten tusz, o którym Wam dziś napiszę kilka słów, jeszcze był w szufladzie. Jego czas minął...

Gosh
Wydłużający tusz do rzęs Zielony

ode Mnie: Tuszu nie znalazłam na stronie firmy, więc zapewne został już wycofany. Skusiłam się na niego na Targach kosmetycznych. Podobają mi się kolorowe tusze i szukam fajnego tuszu, który ładnie będzie się trzymał na rzęsach i całe je dobrze wymaluje. 
Niestety ten tusz nie dał z siebie wszystkiego i o ile kolor jest świetny, szczoteczka też nie najgorsza, to jednak kiepsko nakładała tusz na rzęsy. Trochę koloru zostawił, ale słabo. Przy otwartym oku coś tam widać, przy zamkniętym wygląda jakbym nie miałam pomalowanych....

Jednak nie dane mi są kolorowe rzęsy...szkoda, ale może jeszcze kiedyś jakieś kolorowe cudo do mnie trafi i mnie miło zaskoczy?
Jeśli chodzi o wydłużanie, to tu też poległ okrutnie.


A Wy używaliście jakiś kolorowych tuszy? Może macie jakiś do polecenia?

Miłego początku tygodnia
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam kolorowego tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bo od długiego czasu mnie taki strasznie korci :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam kiedyś kobaltowy tusz. Byl przeokropny 😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie fajnie, że reklama fajna a produkt do bani....

      Usuń
  4. Mam ten tusz,jeszcze trochę mi zostało,zapomniałam o nim :D
    Lubiłam dawniej kolorowe tusze,teraz mniej,ale zobaczę na wiosnę,zrobię podejście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już trochę leży może być do niczego jak u mnie ;)

      Usuń
  5. No, rzeczywiście, słaby ten tusz...
    Ja kiedyś lubiłam niebieskie, ale teraz kolorowe mnie nie kuszą już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już też coraz mniej kuszą, skoro mnie tak rozczarowują...

      Usuń
  6. Zielonego nigdy nie miałam, ale niebieski owszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam niebieski tusz z Avon, ale to było pewnie z 10 lat temu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...