wtorek, 27 lutego 2018

Ulotka Yves Rocher na marzec 2018

Cześć Wam 😊

W końcu dziś dostałam ulotkę z ofertą stacjonarnego sklepu Yves Rocher. W tym miesiącu późno przyszła i już myślałam, że sobie ten miesiąc odpuścili ;)
Zobaczmy co tam nam uszykowali na ten miesiąc.
Na początek prezent za dowolny zakup to lakier do paznokci z efektem żelu.
Drugim prezentem za zakupy od 69zł jest kosmetyczka o wymiarach 13x20x13cm 

Specjalnie dla mnie ;)
-30% na 1 dowolnie wybrany produkt, oczywiście poza zielonym punktem oraz 2 w cenie 1 na dwa takie same kosmetyki, również zielony pkt się nie łapie.

Jest też oferta, jak co kilka miesięcy z kuponami, jeśli przyprowadzimy kogoś i założy on kartę, zrobi zakupy. Osoba ta dostanie w prezencie Krem do twarzy i ciała z wyciągiem z rumianku, a my dostaniemy w prezencie Korektor zero doskonałości w wybranym kolorze, są 4
Na odwrocie ulotki znalazłam wybrane promocje:
Najlepsza cena tego roku czyli Woda toaletowa Un Matin au Jardin 100ml w cenie 49,90zl zamiast 99zł

Promocja na żele pod prysznic 200ml czyli 2+1 Kup dwa żele a trzeci gratis za 25,80zł zamiast 38,70zł

Jest jeszcze oferta na Wydłużający tusz do rzęs zamiast 39,90zł z 64zł

I tyle, jakoś mnie ta ulotka nie porwała ;) Nie wiem czy pójdę i na coś się skuszę....
A Was coś pokusi? Lakier, kosmetyczka czy żele?

Miłego wieczoru
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Jeszcze swojej nie dostałam, ale kosmetyczka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Późno wysyłają, w zeszłym roku w lutym było wcześniej ;) No ja sobie odpuszczę kosmetyczkę...

      Usuń
  2. akurat by mi się przydała kosmetyczka, ale nie mam pomysłu co mogę kupić za 70zł.
    -30% to słaba zniżka jak jak yves rocher :P zachęcają mnie jedynie żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za YR. Mam jednak ten krem rumiankowy pokazany w ulotce i jest całkiem niezły

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej się nie wybiorę. Lakier mnie nie kusi, bo używam hybryd. Kosmetyczka też nie....
    A w ja w Specjalnie dla Ciebie mam inaczej - 40 % na kosmetyk. Czyli tu też różnicują....

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją dostałam, ale jeszcze nie wiem, czy coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lipa tez z prezentami w tym roku na urodziny. Dostalam płyn micelarny tez różowy. Bardzo słabo :/

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej ulotce jest prezent niespodzianka o wartości 25,90 i -40% na dowolny kosmetyk. Te niespodzianki mnie wkurzają, bo to zazwyczaj jakiś biżuteryjny badziew.. Chyba nie skorzystam..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...