czwartek, 17 maja 2018

APN Cosmetics Balsam i żel pod prysznic INDIE

Cześć Wam 😊

Powoli będą pojawiać się u mnie recenzje kosmetyków i nie tylko, które przywiozłam ze spotkania blogerskiego w Gdyni 💙  Na początek duet pielęgnacyjny, który już dobił dna.

APN Cosmetics
INDIE
Balsam do ciała oraz Żel pod prysznic




od Producenta:
Balsam zawiera olej kokosowy, olej sezamowy, które odbudowują naturalną barierę lipidową skóry, nawilżają i nadają skórze elastyczność oraz ekstrakt z mango, który nawilża, przywraca skórze młodzieńczy wygląd i łagodzi podrażnienia. Balsam polecany jest do pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry.

Żel pod prysznic zawiera ekstrakt z mango i d-phantelon, sprawia, że skóra staje się odświeżona i doskonale przygotowana do kolejnych zabiegów.

ode Mnie: Kosmetyki w mojej ulubionej formie czyli z pompką, każde opakowanie ma 300ml.

Używa się ich wygodnie.
Żel nie wysusza, nie trzeba go wiele, dobrze się pieni, jest wydajny i dość gęsty. Unosi się ładny zapach w czasie kąpieli, choć wąchając z opakowania, zapach jest dość ostry.
Balsam jest lekki, o luźniejszej konsystencji, dzięki czemu można zużyć go prawie do końca przez pompkę, resztkę niestety trzeba przekręcić opakowanie, poczekać aż spłynie reszta balsamu, odkręcić pompkę i zużyć.
Balsam dobrze się rozprowadza, szybko wchłania. Rzeczywiście nawilża, ale przy mocniejszym przesuszeniu może być za słabe. Taki dobry nawilżacz na wiosnę - lato, kiedy nie potrzebuję większego, mocniejszego nawilżenia - przynajmniej u mnie.
Zapach bardzo podobny do żelu, fajnie współgrają ze sobą

Skład:
balsam 

żel




Używaliście coś tej firmy? Ja mam chęć na inne zapachy, zwłaszcza kokos 💙 Na stronie APN Cosmetics możecie poczytać więcej o serii Indie, Amazonia, Afryka, Karaiby - to właśnie kokos ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...