sobota, 28 kwietnia 2018

Gdynia - blogerskie spotkanie blisko Morza 14.04.2018 :)

Cześć Wam 😊

Ostatnio jestem zabiegana, mam mało czasu na przyjemności ;) Za tydzień czeka mnie uroczystość i przygotowania trochę pochłonęły mojego czasu wolnego.
A dzieje się nie tylko na miejscu, ale i na wyjazdach, a miałam ich ostatnio dwa i najpierw opowiem Wam o wcześniejszym, który to odbył się dwa tygodnie temu w Gdyni 💙
Na spotkanie blogerskie do Gdyni pojechałam na zaproszenie Dominiki z bloga czerwona filiżanka :) Cieszę się, że moje pierwsze takie spotkanie było w tak wesołym towarzystwie, mimo, że wszystkich osobiście nie znałam :) Organizatorka wykonała kawał dobrej roboty :*
 
Na zdjęciu powyżej - Martyna, Dominika, Kasia i Monika :)



Była nas grupa 9 osób, w tym ja i trzy znane osobiście blogerki 
Monika Mama z różową torebką
Madzia  Curly Madeleine
Dominika - organizatorka Czerwona filiżanka
oraz 
Kasia Sklerotyczka 
Monika My mix of life
Paulina Cienistość
Martyna Testuje i Opiniuje
Michał Twoje źródło urody
Przy kawie rozpoczęliśmy spotkanie i zanim zaczęliśmy przegląd kosmetyków mogliśmy się poznać :)
Po jakimś czasie przyszła do nas pani z depilacja.pl i opowiedziała o depilacji laserowej, o przeciwwskazaniach, o zabiegu i o wrażeniach, bo sama też to przeszła. Ja bardzo chciałabym taki zabieg, ale chyba niestety to nie dla mnie patrząc na listę przeciwwskazań, musiałabym to skonsultować z lekarzem.
Zdjęcie wykonała Monika :) My mix of lafe
Była też pani z acidboost.com , która wykonała zabieg na Monice (mama z różową torebką) opowiadając przy tym o kosmetykach, które dostałyśmy, ale o tym opowiem w osobnym poście.


Na spotkaniu było wesoło, ciekawie i z ogromem kosmetyków ;)
 Madzia i Paulina
Monika dzięki której mamy zdjęcia :* i Michał, jedyny mężczyzna na spotkaniu :)

Pomimo ciężkich krzesełek 😂 było świetnie, wesoło i tylko organizatorka trochę się stresowała, niepotrzebnie, bo wszystko wyszło dobrze, ciekawie i cieszę się, że mogłam tam być. Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie, było mi strasznie miło i do miłego zobaczenia 💙
Nie mogłam zostać dłużej, bo kawałek do domu pociągiem miałam, ale i tak było warto jechać, porozmawiać na tematy blogerskie i nie tylko. Spotkać się z ludźmi, którzy lubią to co ja to zawsze fajne i ciekawe doświadczenie i nikt się dziwnie nie gapił, że robimy selfiaki, relacje na żywo na insta story, czy zdjęcia.... :)

Sponsorzy spotkania to:

A jakie są Wasze doświadczenia z takich spotkań? Miło je wspominacie? Macie chęć na następne?

Miłego wieczoru
Dorotxy




 

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne spotkanie musiało być:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne sa takie spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że przyjemnie było i fajnie, że udało się połączyć spotkanie ze zdobyciem nowej wiedzy itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że miło spędziliście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że jednym ze sponsorów była firma od maseczek Chic Chiq - masz je? Jestem ciekawa czy są warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie było Cię znowu spotkać. Spotkanie co najmniej raz w roku w Gdyni, ma szansę stać się tradycją :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są takie spotkania <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiała byc faktycznie cudowna atmosfera :) świetny pomysł takie spotkania i to jeszcze nad morzem <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...