wtorek, 18 lutego 2020

Avon Planet Spa * Kojące Masło do ciała

Cześć 😊

Dziś moja ulubiona kategoria, czyli mazidła do ciała ;) Lubię masła do ciała z Planet Spa Avon, oliwkowe jest moim ulubieńcem. Dlatego jak pokazało się nowe masło, to zamówiłam w przed sprzedaży i już je zużyłam, więc czas powiedzieć wam czy było warto...

Avon Planet Spa
Kojące masło do ciała
od Producenta: Kojąco - równoważący rytuał Ajurvedy
Ajurveda - starohinduska sztuka zachowania równowagi organizmu, oparta na koncepcji harmonii pomiędzy ciałem  i duszą, mającej służyć dobremu życiu.
Kojące masło do ciała nawilża i wygładza skórę, redukując oznaki jej przesuszenia. Doskonały także po goleniu czy zabiegu woskowania ciała. 

ode Mnie: W pudełku, zabezpieczonym w środku sreberkiem, jest 200ml masła. 
Konsystencja zbita, ale spokojnie, pod wpływem ciepła ciała, masło dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Nie pozostawia nic na ciele, mogłam się od razu ubrać. Jednak przy mojej wysuszonej mocno skórze, masło szybko się wchłonęło i rano potrzebowałam powtórki. Na początku nie byłam z niego zadowolona, słabo nawilżał, zapach też mi się nie podobał, odłożyłam na kilka dni. Moja skóra doszła do siebie i choć nadal jest lekko przesuszona, to już masło działało lepiej i dłużej. Zapach też mniej przeszkadzał ;)
Zapach słodki, trochę mdły, ale później robi się stonowany i nie czuć go już mocno na skórze.
Gęsta konsystencja, ale z rozprowadzaniem nie ma problemu.
Jednak moim hitem jest masło oliwkowe i przy nim zostanę, to mnie aż tak nie zachwyciło.
Masło będzie można kupić w katalogu 4 od 27 lutego :)

Skład: dodam jutro

Lubicie masła do ciała? Polecicie jakieś fajne?

Miłego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Jakoś mnie nie kusi do zakupu tego masła. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie, ostrożnie podchodzę do ich kosmetyków.

      Usuń
    2. Ja lubię te masła i miałam nadzieję, że ukoi moją skórę ;)

      Usuń
  2. Z Avonu mam teraz na wykończeniu jakiś czekoladowo-różany balsam do ciała. A raczej coś a'la mleczko. Fajny, ale zbyt lekki. Lepszy byłby na lato, ale skoro już zaczęłam to wypada zdenkować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mnie jakoś mniej kusi, a oliwkowe to też mój hit i mm je obecnie na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego masełka jeszcze nie znam, ale w moim przypadku też hitem jest to oliwkowe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli tak szybko się wchłania to i dla mojej suchej skóry mogłoby być niewystarczające :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...