niedziela, 22 marca 2020

Marion Szampon i maska do włosów z wodą kokosową

Cześć 😊

Podobno teraz mamy mieć więcej czasu i wykorzystywać go, np na czytanie, u mnie jest na odwrót, teraz mam mniej czasu ;) Dlatego mniej tu zaglądam i piszę, może uda się wam dziś napisać kilka słów o kokosowej serii :)

Marion
Intensywnie nawilżający szampon do włosów z wodą kokosową
Odżywcza maska z olejem kokosowym

od Producenta:
Ciesz się naturalną mocą składników i zaplanuj kompleksowe odżywienie. Linia stworzona do włosów suchych i zniszczonych (w szczególności o niskiej porowatości).

Intensywnie nawilżający szampon do włosów zawiera wodę kokosową, która kondycjonuje kosmyki nadając im miękkość i nawilżenie, wspomaga regulację wydzielania sebum przez skórę głowy. Proteiny zawarte w ekstrakcie z soi wzmacniają włosy i poprawiają ich elastyczność.
Pierwsza linia do włosów MARION z tak wysoką zawartością NATURALNYCH SKŁADNIKÓW! 98% !
Odżywcza maska do włosów zawiera olej kokosowy, który intensywnie regeneruje włosy, ułatwiając ich rozczesywanie. Masło shea wygładza i nadaje włosom blask oraz nawilżający olej z opuncji figowej.

ode Mnie: Produkty od Marion przywiozłam w zeszłym roku ze spotkania w Gdyni #pięknonafali :) Zużyłam już po opakowaniu, ale miałam podwójnie, bo jeden zestaw wylicytowałam.
Powiem wam, że nie wiem jakie mam włosy, czy wysokoporowate czy inne...ale uwielbiam kokos w kosmetykach :)
Zapach obu kosmetyków bardzo mi się spodobał, nie drażni, na dłużej zostaje we włosach.
Szampon dobrze myje włosy, nie drażni skóry, nie plącze włosów. W połączeniu z tą maską moje włosy są świetne, lśniące, dłużej utrzymują świeżość.
Włosy były nawilżone i miękkie w dotyku, tak jak obiecuje producent, mogłabym cały czas je kręcić byle je dotykać 😂
Na prawdę zestaw mnie zachwycił, używane osobno też świetnie się spisują, a maska, jak użyje innego szamponu i poplącze mi włosy, świetnie pomaga je rozczesać i wygładzić.

Szampon używa się wygodnie, jest przeźroczysty, tak jak butelka, także widać, że się kończy. Maska ma w środku zabezpieczenie plastikowe.

Skład:
szampon
maska



Widzę, że jest już nowa seria, zielona, ale ja cieszę się, że zaraz pod prysznic wjedzie ten szampon a za chwilę maska, na pewno jeszcze kupię i pomyślę o innej serii :) 
A wy używaliście tej, albo innej? Polecacie?

Miłego wieczora
Dorotxy



14 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...