piątek, 29 maja 2020

Maska 4w1 Gliss Protein + Shine

Cześć 😊

Dawno nie pisałam o włosach, o niczym do włosów. Jednak ostatnio wyszła ciekawa nowość, którą chciałam kupić, ale niestety była niedostępna w sklepie, w której robiłam zakupy. Jak miło, jak zobaczyłam, że dostałam się na wizaż.pl do testów maski :) Już ją długo używam, więc mogę już o niej napisać.

Maska 4w1
Gliss Protein+Shine
od Producenta:
ode Mnie: Maska została zapakowana  w wygodne pudełko, z którego łatwo zużyć wszystko do końca, całość ma 400ml.
Jak zapisywałam się na testy, najpierw była ankieta by dobrać odpowiedni rodzaj maski. Z ankiety wyszła mi inna maseczka, ale wybrałam tą, bo chciałam już ją wcześniej kupić, jakoś ta różowa bardziej mi pasowała. 
I się nie pomyliłam, świetna jest zarówno jako odżywka jak i maska, moje dwa ulubione sposoby, choć nie używałam jes jako delikatnej pielęgnacji czyli przed myciem szamponu.
Konsystencja jest w sam raz, nie za rzadka, ani nie za  gęsta, dobrze nakłada się na włosy, wcale nie trzeba jej wiele dawać na włosy, bo dobrze się rozprowadza.
Ładny zapach, nie duszący, włosy dobrze się rozczesują (nawet jak szampon mi je mocno poplącze), są lśniące i ładnie się układają.
Duże opakowanie, bardzo wydajne, nakładam trochę więcej jako maskę, ale i tak wolno schodzi. Spełniła moje oczekiwania w 100%

Pomyślę jeszcze nad innym rodzajem, bo ta sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Jeśli się wahacie czy kupić, to polecam zaryzykować, bo myślę, że się nie zawiedziecie.

Skład:  Aqua (Water,Eau), Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Behentrimonium Chloride, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Orbignya Oleifera Seed Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Magnesium Citrate, Hydrolyzed Soy Protein, Stearamidopropyl Dimethylamine, Cetyl Palmitate, Parfum (Fragrance), Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Phenoxyethanol, Methylparaben, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol

Macie którąś z tych masek/odżywek? Też się u was sprawdziły?

Miłego wieczoru
Dorotxy 

10 komentarzy:

  1. ja używam tylko szampon do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro maska doskonale się sprawdza i tak zachęcającą o niej piszesz, to chętnie ją przetestuję u siebie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej maski nie znam ale uwielbiam stosować maski na włosy. Często testuje jakieś nowe wiec na ta tez moze sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam żółtą i też polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci że mnie kusisz nią :D Nie wiem za bardzo czy moje włosy lubią proteiny ale oleje tak więc można zaryzykować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzyłam ostatnio na nią w Rossmannie i jakoś odpuściłam ją sobie. Kurczę, trzeba było brać! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to ciekawa jestem. Za jakiś czas pewnie wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...