poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Garnier * Odżywczy balsam ujędrniający do ciała

Cześć 😊

Dawno nie pisałam o balsamie, ostatnio bardziej książkowo u mnie :) z czego się cieszę, że tak mi szybko idą. Mam już jedną do recenzji i druga się kończy. Jednak dziś kosmetycznie. Balsam, który kupiłam wraz z innymi dobiega końca i zaraz będę otwierała kolejny.

Garnier 
Odżywczy balsam ujędrniający
od Producenta:
ode Mnie: Balsam 400ml, ma wygodną końcówkę na klik. Końcówkę żeby wydobyć trzeba odwrócić butelkę do góry nogami.

Trochę nie fortunnie ją otworzyłam, ale było akurat trochę zimnych dni i powiem wam, że o dziwo w te upały też się sprawdza. Nawet jak użyje aloesu to i tak na plecy czy nogi robię mieszankę, bo skóra potrzebuje więcej ;) 

Konsystencja treściwa, ale i lekka, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, po chwili można się ubrać.
Przyjemnie pachnie zieloną herbatą, dobrze nawilża i ujędrnia z pomocą kofeiny. Producent obiecuje natychmiastowe ujędrnienie, ale tu go trochę wyobraźnia poniosła ;) Do ujędrnienia trzeba czegoś więcej niż tylko balsamu ;) Jednak i tak jestem zadowolona z działania i tego, że sprawdził się w taką pogodę.

Skład:


Lubię tą markę i ich balsamy, który polecacie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. Jakoś nie kuszą mnie te balsamy, jest teraz wiele nowości, które są jednak dużo ciekawsze niż on :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielona herbata to dobry zapach właśnie na ciepłe dni :) Tej wersji nie znam, nawet pierwsze widzę :D Kocham czerwoną serię ale ona właśnie już zdecydowania na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten balsam i bardzo go lubię. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Gdybym nie miałam zapasu pewnie znów bym go kupiła :)

      Usuń
  4. Miałam go kiedyś i byłam z niego bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam chyba nigdy balsamu Garnier :O wiem, że czerwony jest chętnie kupowany i popularny, ale chyba wolałabym tę wersję ujędrniającą spróbowac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsamy z Garnier sa super :) Kiedys czesto uzywalam tych brazujacych i zawsze bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się jakoś w drogerii nie rzucił w oczy, tylko w dyskoncie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię balsamy tej firmy, chociaż ostatnio częściej po olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno temu miałam jakiś balsam tej marki i był całkiem fajny. Ale tyle tego na rynku, że ciągle wpada teraz jakaś inna marka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...