piątek, 28 sierpnia 2020

Yope Mini zestaw weekendowy + mydło kuchenne do rąk

Cześć 😊

Ostatnio mam wiele na głowie, więc jest mnie tu mniej, ale mam nadzieję, że w końcu się uspokoi i nadrobię zaległości. Na początek zestaw Yope, o którym miałam już dawno napisać, a teraz już nawet denko widać w produktach, więc napisze kilka słów. Pamiętajcie, że to miniatury, więc nie ocenie pełnowymiarowego kosmetyku :)

Yope
Kojący balsam do ciała i rąk Werbena
Żel pod prysznic Yunnan chińska herbata
Szampon do włosów Mleko owsiane
Odżywka do włosów Mleko owsiane
Mydło kuchenne w płynie Natka pietruszki 
od Producenta: 
Zestaw zminiaturyzowanych kosmetyków dobraliśmy tak, aby był uniwersalny. Podczas podróży idealnie sprawdzi się u mężczyzn, kobiet i dzieci, bez względu na typ włosów czy skóry.
Pojemność: 4 x 40ml
ode Mnie: Zestaw miniaturek, każda po 40ml, każda wystarczyła na 2-4 razy. Najbardziej zadowolona byłam z żelu i balsamu.
Zapachowo najbardziej podoba mi się zielona herbata i mleko owsiane.
Żaden z 4 kosmetyków mnie nie podrażnił i nie zrobił żadnej krzywdy. 
Jako, że opakowania małe to, są to tylko pierwsze wrażenia. Najmniej zadowolona jestem z odżywki, bo ciężko po niej rozczesać włosy. Jednak szampon mocno ich nie plącze, wbrew pozorom.
Balsam ma bardzo intensywny, cytrusowy zapach, dobrze nawilża i się rozprowadza. Szybko wchłania i można zaraz się ubrać. Dłonie też go miło wspominają.
Żel pod prysznic o dziwo, jakoś mnie nie porwał.


Z tego zestawu mogłabym się zdecydować na pełnowymiarowy balsam i szampon.

Mydło w płynie trafiło do nas całkiem przypadkowo, z przeceny w sklepie ;) I od pierwszego użycia zapach podbił moje serce. Uwielbiam ten zapach, nie pomyślałabym, że natka pietruszki będzie tak pięknie pachniała.
Mydło jest bardzo wydajne i spełnia obietnice producenta. Tak jestem z niego zadowolona, że zapewne znów kupię i sprawdzę czy jest jeszcze jakiś kosmetyk o tym zapachu :)

Skład:
Mydło kuchenne

To moje pierwsze spotkanie z tą marką i zapewne nie ostatnie.
Widziałam wiele dobrych opinii, ale jakoś wcześniej mnie nie pokusiły, a było warto się z nimi zapoznać.

Macie jakiś ulubiony kosmetyk tej firmy? Co mi jeszcze polecicie?

Miłego weekendu
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Miałam jeden czy dwa ich kosmetyki, ale jednak wolę Balea za ich cudowne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest mieć możliwość poznania się przez miniaturki. Łatwiej wtedy wybrać coś odpowiedniego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, nigdy nic nie miałam z yope - a tyle o tych produktach czytam i czytam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię produkty tej marki. Nigdy się nie zawiodłam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie miniaturki :) ja jeszcze nie miałam nic tej marki ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz tą natką :D J uwielbiałam mydło kuchenne bergamotka z czymś tam, chyba miodem, było strasznie wydajne :) Poza tym produktu Yope są dla mnie przeciętne, próbowałam kilku a obecnie w zapasach mam tylko lipowy krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej marki miałam tylko próbki mydeł, ale mnie nie oczarowały. Nie zdecydowałam się na pełne opakowania, chociaż u mnie w Lidlu często są w koszu z wyprzedażami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ich zapachy nie do końca przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...