poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Jacek Galiński * Komórki się pani pomyliły

Cześć😊

Znacie akcje na instagramie  #ebooktoteżksiążka ? Ja nie mam czytnika, ale dzięki Empikgo mogłam poczytać za darmo, niestety mało mi się udało poczytać, a darmowy abonament dobiega końca :(
Myślę nad czytnikiem, ale na razie myślę ;) Póki co mam sporo książek papierowych, więc jest co czytać ;)
O jednym ebooku dziś wam napiszę, to druga część, ale czy przeczytam 3...?

Jacek Galiński
Komórki się pani pomyliły
Tyłu wam nie pokażę, bo tu tego nie ma ;) 

Druga część przygód Zofii Wilkońskiej. Miałam nadzieje, że się rozkręci, że może będzie lepsza niż pierwsza część, niestety jest gorzej.
Zofia nadal ze swoim wózeczkiem zakupowym, jeździ tu i tam, i znów pakuje się w kłopoty, znów przypadkiem znajduje się tam gdzie nie powinna. Jakieś to przewidywalne, że znów coś podsłucha, zobaczy i będzie cholernie nie miła dla wszystkich.
Nie podoba mi się i już kolejnej części nie przeczytam, choć druga zakończyła się nie zakończonymi sprawami.
Jednak wolę inne książki ;) Ten humor do mnie nie przemawia... Szkoda mojego czasu.

A jak wam się podobała? Czytaliście którąś część?

Miłego wieczoru
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Nie planuję czytać tej serii. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zachęcona opiniami pozytywnymi choć było ich nie za dużo przeczytałam, szkoda, że ta też mnie rozczarowała...

      Usuń
  2. Nie umiem się przekonać do ebooków. Jednak muszę czuć papier pod palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchałam tych książek jako audiobook. Jako luźny towarzysz gotowania czy sprzątania jak najbardziej się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że czytałam kiedyś recenzje pierwszej części :D Raczej odpuszczę tą serie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...