niedziela, 30 sierpnia 2020

Anna Langner * Napraw mnie

Cześć 😊

Skończyłam kolejną książkę, teraz myślę co kolejne.... Jednak zanim, to napiszę wam kilka słów o przeczytanej. 

Anna Langner
Napraw mnie

Tył książki:

ode Mnie: "Napraw mnie" to kontynuacja "Zniszcz mnie".
Po wciągającej pierwszej części, nie mogłam doczekać się dalszych losów. Książki są ze sobą powiązane i lepiej czytać je po kolei.

Ponownie spotykamy się z Amy, która leczy złamane serce żelkami i serialami. Przyjaciółka wyciąga ją często na imprezy, ale i one nie poprawiają nastroju Amy i bólu po wyjeździe Barrego. 
Jednak jednego dnia dostaje ciekawą propozycję pracy i choć na początku jest zachwycona i się zgadza, to wystarczyło jedno zdarzenie a chce rezygnować.....
Decyzja nie jest łatwa, ale ją podejmuje i zaczyna pracę, mając różne perypetie.
Pojawia się też w niecodzienny sposób Barry, który nienawidzi Amy i postanawia utrudnić jej życie....

Będą też ślimaki :)

Pierwsza część wciągnęła mnie nie całkiem od początku, ta od razu. Bardzo byłam ciekawa dalszych losów tej dwójki, jak potoczą się ich losy i czy jednak dobrze obstawiałam, że ktoś im przeszkadza w tej miłości. Nie chcę zdradzać za dużo, ale miałam rację.
Książkę dobrze i szybko się czyta, zaskakuje, a koniec....no tego się nie spodziewałam, takie zakończenie, choć rozumiem autorkę i wiem skąd pomysł na tytuł :)

Polecam wam z całego serca tą serię, na pewno was wciągnie i nie będziecie zawiedzeni, choć mnie przez chwilę koniec zawiódł, ....nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy :) 

Miłego popołudnia
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Będę miała na uwadze tę serię. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię kiedy koniec zawodzi, ale może być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jej bardzo ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię książki które maja zaskakujące zakończenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...