piątek, 11 września 2020

InSight dry hair Maska do włosów suchych

Cześć 😊

Kończy mi się kolejna maska do włosów, a jeszcze niedawno miałam mały zapasik ;) szybko poszło. Nie wiem jak to jest, że niektóre kosmetyki schodzą szybko, a niektóre są mega wydajne...
Dziś o masce do włosów suchych, latem takie mam, zwłaszcza na końcach, tylko u nasady szybciej robią się tłuste. Takie mieszane jak cera ;)

InSight dry hear
Maska do włosów
od Producenta:
ode Mnie: Maska w 250ml tubie, na końcu jest mały kłopot ze zużyciem, ale można przeciąć i jest ok.
Na początku moje włosy jej nie polubiły, źle się układały i szybciej się tłuściły, ale za trzecim razem już było lepiej. Włosy zaczęły ją akceptować i wchłaniać. 
Mam włosy farbowane, o długości do ramion, nie jest to najfajniejsza długość ;) muszę je pielęgnować, by nie zaczęły się rozdwajać.
Teraz już nie są takie suche, są przyjemne w dotyku. Tak jak obiecuje producent, są wygładzone i nawilżone.
Duży plus za zabezpieczenie maski, by nikt przed nami jej nie otwierał. Dobry skład, włosy się po niej nie puszą i choć konsystencja wydaje się dość ciężka, wcale taka nie jest i włosy dobrze się po niej rozczesują.
Zapach jest bardzo przyjemny, nie drażniący, trochę słodki.

Skład:

Maskę kupiłam jako dodatek do gazety, to była dla mnie nowość. I pomimo, że na początku pomyślałam, że to była kiepska decyzja, to teraz już się do niej przekonałam i bardzo polubiłam.
Chętnie bym ją znów kupiła i może inne kosmetyki tej firmy :)

Mieliście coś tej firmy? U mnie nie zawsze sprawdza się coś z dobrym składem, zwłaszcza włosy są kapryśne, ale ta jest świetna i cieszę się, że jednak się skusiłam. Choć żałuję trochę, że nie kupiłam kremu do rąk, który też jakiś czas temu był dodatkiem.

Miłego wieczoru
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Miałam coś kiedyś tej firmy, wydaje mi się że szampon i był całkiem niezły chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że maska się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam tę maskę. Mam też szampon i odżywkę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojecia, że takie produkty są dodawane do gazety. Miałam z tej firmy szampon i odżywkę nawilżająca i oba te produkty spisały się u mnie rewelacyjnie. Bardzo lubie tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tę maskę i też ją bardzo lubię. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...