środa, 28 września 2022

Ulotka Yves Rocher Październik 2022

Cześć 😊

Kolejny miesiąc mija i kolejna ulotka sklepu Yves Rocher jest dostępna. Pamiętajcie, że można ją zrealizować stacjonarnie, ale także i online.

Yves Rocher
Październik 2022

W prezencie za zakupy od 14,90 dostaniemy Tusz do rzęs, który składa się w 88% z naturalnych składników, nadaje rzęsom objętość i długość nawet do 24h. Pojemność 8ml. Niestety prezent jest do wyczerpania zapasów.

Drugim prezentem jest rabat. Oferują 200 punktów za dowolne zakupy. Zdobyte punkty można wymienić na rabaty:

200 punktów = zniżka 20zł

400 punktów = zniżka 50zł

600 punktów = zniżka 90zł


Dodatkowo mamy zniżki procentowe:

Przykład realizacji zniżki: 
Mamy też promocje na kremy do rąk: 
I jak wam się podoba tym razem ulotka?? Skusicie się? Nie ma prezentu, ale są punkty, zapewne dla kogoś, kto tam kupuje, to całkiem fajny pomysł ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy 

5 komentarzy:

  1. Mam ulotkę papierową :) ale nie wiem czy będe korzystała z tych promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie będę, szkoda, że mi sklep zlikwidowali...długo się nim nie cieszyłam ;)

      Usuń
  2. Kremy do rąk schodzą u mnie jak woda, więc na pewno się skuszę.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie sprawdziłam, że kremów mam opór ;) nie wiem jak to się stało, starczy na całą zimę haha

      Usuń
  3. Lubię mgiełkę mango-kolendra i takiż sam zapach mydła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...