niedziela, 22 kwietnia 2012

Tusz do rzęs "Ekstremalna grubość" Color Trend - Avon

Witam!
Jakoś nie mam przekonania do tej linii, bo już się zawiodłam na kilku produktach. O tuszu słyszałam dużo dobrego, może jedną negatywną opinię, więc się skusiłam, zwłaszcza, że akurat zostałam bez tuszu.



Opakowanie 7ml, wygodnie trzyma się w dłoni, i łatwo maluje.
Ładnie rozdziela rzęsy, nie skleja.
Jest w dwóch kolorach - black i black/brow. Ja wybrałam drugi wariant. Tusz wygląda na brązowy, ale na rzęsach wychodzi czerń, szkoda, lubię brązowe cienie.


Efekt po 1 warstwie


i druga warstwa
Efektem jestem zachwycona, świetnie trzyma się na rzęsach cały dzień, nie osypuje się i nie robi tzw. "pandy". Nie skleja rzęs, dodatkowo mi je wydłuża i podkręca lekko.

Niestety, żeby nie było tak kolorowo jest jeden, jak dla mnie duży minus - ciężko zmywa się ten tusz, jak już myślałam, że zmyłam, po umyciu żelem buźki, miałam podbite oczy ;) zmywałam mleczkiem jeszcze raz. Zmywałam mleczkiem 2w1 YR i chusteczkami Alterra

Ogólnie jestem zadowolona za tą cenę

W promocji 7,9zł
Dorotxy

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...