niedziela, 1 czerwca 2014

Dzień Dziecka

Miłego Dnia Dziecka, bo w każdym dorosłym tkwi dziecko :D
U mnie na fali My Little Pony i Pinkie Pie, która była dziś gwiazdą w Galerii ;) A dla Was mam kilka piosenek z mojego dzieciństwa, kto pamięta?

Na początek 
Piccolo coro dell Antoniano - Nella vecchia fattoria


Kto pamięta te dzieciaki? Każdy starał się je naśladować ;)

Akademia Pana Kleksa - klasyk :)

"Witajcie w naszej bajce:



"Dzik jest dziki"



"Kaczka dziwaczka"



Natalia Kukulska "Puszek okruszek"



Majka Jeżowska -A ja wolę moją mamę



Pan Tik Tak



Mogłabym tak jeszcze więcej ;) 
Które pamiętacie? Ja jeszcze pamiętam słowa i przesłuchując śpiewałam ;)
Moja córka w przedszkolu też wiele uczy się z moich czasów ;) Miłe to, że nie odejdzie w zapomnienie.

Jeszcze raz miłego dnia, dużo słońca
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. Akademia Pana Kleksa jak można zapomnieć :) Ja dziś zrobiłam sobie swój dzień dziecka i oglądałam do tej pory 3 sezon serialu 'Once upon a time ' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego serialu, ale ciekawie się zapowiada, w wolnej chwili obejrzę :)

      Usuń
  2. Wszystkie pamiętam :D Słowa też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cie... Pan Kleks i Tik Tak :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan Tik tak do dziś jest wyświetlamy w swojej pierwotnej wersji na tvpabc. :) Lubimy z synkiem na niego patrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie roztkliwiają mnie te piosenki, widocznie dzieciństwo kojarzy mi się z czymś innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie pamiętam :) W dodatku Akademia Pana Kleksa była jednym z moich ulubionych filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Majka Jeżowska to całe moje dzieciństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam niektóre, a niektóre słyszę pierwszy raz ! :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...