poniedziałek, 12 marca 2018

Oriflame Essentials Krem i peeling do twarzy z KOKOSOWĄ wodą

Cześć Wam 😊

Jak wiecie lubię kokos, nie tylko jeść, ale i w kosmetykach, choć nie zawsze kosmetyk fajnie pachnie. Ostatnio kupiłam trochę kokosowych kosmetyków i dziś jeden z zestawów.

Oriflame, Esssentials
Peeling do twarzy oraz Krem do twarzy i ciała z wodą kokosową
od Producenta: 
Kremowy scrub oczyszczająco-złuszczający z naturalną wodą kokosową oraz drobinkami z łupin migdałów i krzemionki. Usuwa poszarzały naskórek, nadmiar sebum i zanieczyszczenia oraz pomaga przywrócić poziom nawilżenia zapewniający uczucie miękkości i gładkości skóry. Orzeźwia delikatnym zapachem wody kokosowej. Odpowiedni do każdego typu cery. źródło

Lekki, nietłusty krem nawilżający z naturalną wodą kokosową. Szybko się wchłania i zapewnia uczucie miękkiej, gładkiej i wypielęgnowanej skóry. Orzeźwiający, delikatny zapach wody kokosowej. Może być stosowany do twarzy, ciała i rąk. Odpowiedni do każdego typu cery. 
źródło

ode Mnie: Kosmetyki kusiły mnie już jako nowości, ale jakoś nie robiłam wtedy zamówienia, dlatego jak znów pokazały się w katalogu to kupiłam.
Peeling ma dużo drobinek ze zmielonych łupin migdałów i dzięki temu jest niezłym drapakiem, porządnie ściera martwy naskórek. Jeśli lubicie mocne peelingi to ten jest dla Was.
Skóra po nim jest oczyszczona, miła w dotyku, jak pupa niemowlaka 😂 Gładka i delikatne, fajnie wchłania kolejną pielęgnację czy to krem czy maseczka.
Konsystencja kremowa, a zapach obłędnie kokosowy, nie drażniący

Krem jest delikatny, ma lekką konsystencję, pod wieczkiem ma sreberko, lubię takie rozwiązania, nie tylko wiem, że nikt nie macał kremu przede mną, ale i krem trzyma się w pudełku a nie po wieczku w czasie transportu.
Krem dobrze się rozprowadza, szybko wchłania, dobry dla mojej mieszanej cery. Spróbowałam go również na dzień pod podkład i też się sprawdził, nie rolował się, skóra też dała radę dłużej być nie świecąca. Polubiłam ten krem.
Do rąk jak są suche jak u mnie ostatnio jest średni, na mniej suche da radę.
Do ciała jest fajny jeśli nie potrzebujemy dużego nawilżenia, np do użycia rano lub latem :)

Generalnie nie lubię takich kremów 3w1 ale ten jest całkiem ok, choć głównie używam go do twarzy. Ani krem ani peeling mnie nie zapchał, ani nie uczulił.

Podsumowując, duet się u mnie fajnie sprawdza i ciekawie pachnie, nie mdło, choć w kremie czuje też migdały...hmmm a podobno ich tam nie ma ;) 

Skład:
peeling
krem




Mieliście okazje sprawdzić ten duet? Sprawdził się u Was?

Miłego wieczoru
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu zapachy, ale po ich produkty praktycznie nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj moja skóra nie lubi mocnych zdzieraków :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszystko co kokosowe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie jeszcze nie używałam tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w zapasach ten krem. Dostałam od przyjaciółki na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling średnio przypadł mi do gustu,zostawiał tępą warstwę,mam go jeszcze i sporadycznie używam żeby zużyć,ale nie czuję po nim odświeżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kokosowe kosmetyki! Miłego dnia Kochana! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling w takim razie kuszący :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie mam opory przed takimi 3w1. Nie wiadomo do czego one właściwie są. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko co kokosowe biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiła mnie ta seria m.in. ze względu na zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z reguły nie sięgam po produkty Oriflame, ale ten peeling mnie zainteresował ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...