czwartek, 8 marca 2018

Robin Sloan * Całodobowa Księgarnia Pana Penumbry

Cześć Wam 😊

Dziś w końcu o książce, którą trochę za długo czytałam, ale to z mojej winy, nie książki ;) Kupiłam ją spontanicznie w Carrefourze, jak zobaczyłam, że jest o książkach, rzecz dzieje się wśród nich, to jak mogłam jej nie kupić i tak po prostu odłożyć do wielkiego pudła i zostawić w wielkim sklepie?? 😁 Przygarnęłam i przeczytałam i się z Wami dzielę...

Robin Sloan
Całodobowa Księgarnia Pana Penumbry

Tył książki:

Ode Mnie: Właściwie to wszystko opisuje tył książki ;)
Rzeczywiście wszystko toczy się wokół księgarni, tajemniczej księgarni, która otwarta jest 24h na dobę. I głównie tam dzieje się akcja, przynajmniej na początku. 
Książka wciąga, tajemnicze postacie pojawiające się w księgarni nocą, nic nie kupują, a wypożyczają. Akcja niby toczy się spokojnie, jednak rozwija się dość dynamicznie i po środku trochę hamuje, by pod koniec nabrać większego rozpędu.
Clay opowiada jak to znalazł pracę właśnie na nocną zmianę, opisuje swoje wrażenia, ciekawią go tajemnice i całą swoją przygodę ku rozwiązaniu zagadki.
Książka mnie zaskoczyła choć spodziewałam się czegoś innego, i absolutnie mnie nie rozczarowała, aż było mi smutno, że już się skończyła. Miałam nadzieję na dłuższą znajomość z bohaterami :) przywiązałam się do nich ;)
Jeśli lubicie tajemnice, tajemne stowarzyszenia, książki, Google....tak, tak on też się pojawia i trochę tam namiesza ;) polecam ją przeczytać :)

A może już ją czytaliście? Macie również takie pozytywne odczucia co do niej? Dajcie koniecznie znać.

Miłego wieczoru i oby do soboty ;)
Dorotxy 

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i Tobie się spodoba jak po nią sięgniesz :)

      Usuń
  2. Chyba to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ale jestem mega ciekawa :D Już nie mówiąc, że tytuł i okładka też mnie przyciągają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie i chyba aż poszukam ją w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...