środa, 11 kwietnia 2018

ISANA men i young, Męskie żele pod prysznic

Cześć Wam 😊

Jak wiecie lubię czasem kupić żel pod prysznic marki własnej Rossmanna. Jako, że ostatnio była promocja 2+2 na męskie kosmetyki, to postanowiłam kupić męską Isanę, zużyłam już dwa zele i dziś je zjadę czy jednak byłam zadowolona z używania? Zapraszam dalej :)

Isana men, Żele pod prysznic
Wild Pebel, Dark Knight
od Producenta:

ode Mnie: Żele w ciekawych i wygodnych opakowaniach. Są poręczne i nie wyślizgują się z dłoni.
Konsystencja galaretkowa, zapachy mają świetne, korzenne drzewne, takie typowo męskie, ja je akurat lubię :) Żele powąchałam dopiero w domu, także kupowałam w ciemno ;)
W żelach ważny jest dla mnie zapach i nie wysuszanie, te troszkę wysuszają, ale nie jest to mocne, więc balsam po kąpieli na ciało i jest ok
Kąpiel z nimi jest przyjemna , choć zapach czuć tylko w trakcie kąpieli.
Mam jeszcze dwa inne, mam nadzieję, że też będą ok. Tanie i dobre, jeśli ktoś lubi tą markę to polecam wypróbować.

Skład:





Używaliście już tych żeli? Mnie skusiły opakowania, nie ukrywam, ale zawartość też mnie ciekawiła. Jakoś wcześniej nie zwracałam uwagi na męskie żele Isany, może po testuje resztę....

Miłego wieczora
Dorotxy

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...