czwartek, 19 kwietnia 2018

Katarzyna Michalak * Gwiazdka z nieba

Cześć Wam 😊

Ostatnio zebrało mi się trochę książek z terminami, na dzisiejszą czekałam dobrych kilka miesięcy w bibliotecznej kolejce i jutro muszę ją oddać. Dałam radę 300 stron w dwa dni 😁 Zaraz napiszę Wam kilka słów o niej, bo może jeszcze jej nie czytaliście...a następny post będzie na pewno kosmetyczny ;)

Katarzyna Michalak
Gwiazdka z nieba
Tył książki:
ode Mnie: Jak już Wam piałam na książkę czekałam długo, czekałam też jeszcze na inne, i choć byłam na różnych miejscach w kolejce, to nagle dwie książki mi się skumulowały, kolejna trzecia była nowością od wydawnictwa i myślałam, że nie dam rady.....
Dałam radę i choć jest już późno, a miałam już spać, bo jutro sobie za długo nie pośpię, to chcę na świeżo napisać Wam o tej książce...

Książka nie od początku mnie wciągnęła, bo wątek nagle się urwał i zaczął znów po latach. Nataniel to główny bohater, strasznie poharatany przez los, życie, ludzi..... Zostaje sam, z niczym, jedynie z samochodem, laptopem i kilkoma drobiazgami, bez domu, swojego miejsca na ziemi..... Wyrusza w podróż i trafia w boczną, leśną uliczkę. Trafia na Mazury, do malowniczej okolicy. 
Trafia na Martę i jej dworek i wtedy los mu się odmienia, wpływa to nie tylko na naszego bohatera ale i na ludzi których poznał - panią doktor Martę i leśniczego Mateusza.
Oj przeżyje on swoje, zaufa bezgranicznie i zostanie zdradzony w okrutny sposób, a na końcu? A na końcu dostanie list i nie tylko, to będzie wielkie zaskoczenie i zapowiedź drugiej części, której już się nie mogę doczekać. Końcówka najpierw mnie wzruszyła, a później rozbudziła moją ciekawość co wydarzy się dalej. 

Spokojna, ze świątecznym klimatem na końcu opowieść. Dobra książka na zimowe wieczory, lub chłodną wiosnę ;) choć ja czytałam w ciepłe wieczory ;)

Dajcie koniecznie znać czy ją czytaliście i jak Wam się podobała? :)

Dobrej nocy
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Nie znam jej. Od jakiegoś czasu u mnie królują kryminały itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, choć przeplatane innymi rodzajami 😀

      Usuń
  2. Dopiero co czytałam u Ciebie recenzję książki, a już kolejna :D Wow idziesz jak burza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Termin mnie gonił i musiałam się spiąć ;))) teraz troszku zwolnię ;))

      Usuń
  3. Czytałam tą książkę i muszę powiedzieć, ze bardzo mi się podobała. Zresztą wszystkie książki Katarzyny Michalak wprost pochłaniam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto 😀 już zamówiłam sobie drugą część 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale nie kusi mnie specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak wcześniej wspominałam - przeglądałam ja w empiku i odłożyłam na półkę....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...