sobota, 2 czerwca 2018

Isana Żele pod prysznic męskie - Sport 2w1 oraz Fresh

Cześć Wam😊

Dziś męskie odmiany żeli po raz drugi. O pierwszej parze pisałam Tutaj. Czy te będą takie fajne jak poprzednie? Od zeli oczekuje fajnego zapachu, tego by nie wysuszał i nie podrażniał mojego ciała. Chyba tak dużo nie wymagam? :)

Isana, Żel pod prysznic
Sport 2w1 oraz Fresh
od Producenta: 
Sport
Fresh




ode Mnie: Żele w tradycyjnych jak na Isanę opakowaniach, choć Fresh jest w butelce nie przeźroczystej czego nie lubię.
Sport to 2 w 1 czyli można go używać także do włosów, ale ja nie odważyłam się go tak użyć ;)
Żaden z nich mnie nie podrażnił, nie wysuszył.
Jeden jest pomarańczowy, drugi niebieski, oba dobrze się pienią i mają gęstą konsystencje żelu.

Powiem Wam, że są ok, choć jakoś szybko mi się skończyły, także wydają mi się mało wydajne, o dziwo. Jednak najważniejsze, że nie wysuszają skóry.
Mają fajne męskie zapachy, Sport jest orzeźwiający, a Fresh bardziej słodki. Są delikatne i czuć je mało w czasie kąpieli, po już nic nie czuje.

Skład:
Sport
Fresh








Mieliście je? Byliście zadowoleni? Ja na razie nie zamierzam do nich wrócić.

Miłego sobotniego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale jakoś mnie nie ciągną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nie używałam, ale pomarańczowy kupiłam mężowi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, a może Tomek miał, a ja nie zwróciłam uwagi? Jakoś te typowo męskie mnie nie korcą, żeby sprawdzać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałem faze na żele Isana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem zwolenniczką takich żeli :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój tata lubi żele Isany. Ja też, te klasyczne warianty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W kwestii żeli pod prysznic nie jestem wymagająca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...