piątek, 23 stycznia 2015

Avon Care - balsam do ciała i krem do rąk

Witajcie :))

Ostatnio mam ciężkie dni, stąd nowe notki się nie pokazują, vena mnie opuściła....Jednak jakiś czas temu kupiłam nowości w katalogu i dziś o części z nich chce Wam kilka słów napisać, właśnie dobijają do końca, więc najwyższy czas :)

Avon Care, 
Intensywnie kojący balsam do ciała oraz krem do rąk
od Producenta:
balsam
krem do rąk
ode Mnie: 
Oba kosmetyki świetnie sprawdzą się teraz zimą, dobre do wysuszonej skóry. Balsam jest dość gęsty, że nie ucieka z dłoni, wygodne zamykanie na klik i duża butla 400ml, którą bardzo szybko zużyłam, wyjątkowo ;) 
Balsam dobrze się rozprowadza, szybko wchłania,  nie roluje się na skórze, niestety rano już go mniej czuć i na początku trzeba było powtarzać rano aplikacje, z czasem starczyła warstwa z wieczora. Skóra nawilżona na dłużej. 
Krem do rąk też typowy na wieczór, tłusty i treściwy, po nałożeniu czuć taką lekką warstwę, filtr. Jednak szybko się wchłania i dłonie są rano nawilżone i gładkie. Krem stosuję też do stóp, nakładam grubszą warstwę i tam się sprawdza się równie dobrze jak na dłoniach.
Krem do rąk jest bezzapachowy, balsam pachnie delikatnie. Zapach miły, nie drażniący.
Ogólnie z kosmetyków jestem zadowolona, nie wykluczone, że do nich wrócę :)

Oba kosmetyki są w nie przeźroczystych opakowaniach, jednak po zdjęciu folii z balsamu, dając butelkę pod światło widać ile jeszcze zostało w opakowaniu :)

Składy:
balsam
krem do rąk

Miałyście styczność z tymi kosmetykami? Macie zamiar je zamówić?
Miłego popołudnia
Dorotxy

36 komentarzy:

  1. Miałam jeden z tych balsamów, ale już dawno temu. Ale spisywał się całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś były w takich prostokątnych butlach, lubiłam ujędrniający świetny był :)

      Usuń
  2. Jakoś mnie nie kusi ta seria .

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też mam, ale lubię coś treściwego na zimę i na noc ;)

      Usuń
  4. Nie przepadam za kremami do rąk z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie zdarza mi się zamawiać z Avonu, więc tych kosmetyków nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji, że jestem kk to mi coś zawsze wpadnie w oko i zamawiam ;))

      Usuń
  6. Miałam kiedyś balsam z tej serii z Avonu i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z Avon to tylko mgiełki do ciała :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusił mnie krem do rąk,a że czerwony Garnier się kończy,to chcę wypróbować coś nowego,zastanowię się nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci nie przeszkadza warstewka na dłoni to wypróbuj, ciekawa jestem czy Ci przypasuje :)

      Usuń
  10. Balsam mnie zaciekawił ale widzę w składzie parafine wiec odpada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Polecam teraz na zimę, na lato może być za ciężkie

      Usuń
  12. już sto lat nie miałam styczności z kosmetykami tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  13. używam kulkę pod pache:)) z Avonu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo! Praktycznie tylko ich używam (czasem Oriflame) jak sie skończy to co mam kupuje kolejne, koniecznie w promocji!

      Usuń
  14. jakoś zawsze przy tych produktach przewracałam na kolejne strony katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię niektóre z nich często kupuje, warto zwrócić na nie uwagę :)

      Usuń
  15. Zastanawiałam się nad nimi, ale odpuściłam bo mam jeszcze kilka produktów do rąk i ciała :)
    A w kolejnym katalogu będzie kilka ciekawych ofert ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie fajnych ciekawych, aż się boję haha

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ja nie mam np. do Eveline ;) ale czasem się przełamuje ;)

      Usuń
  17. Balsamów z Avonu nie znam, krem do rąk glicerynowy lubiłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat ich nie miałam, wolę te zapachowe linie Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię zapachowe, na nim w sumie nic nie pisze, ze nie ma zapachu..

      Usuń
  19. nie mialam,ale mialam inne kremy do rak z Avonu i wysuszaly mi dłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to ciekawe, nigdy mi nie wysuszyły.....może jakiś składnik na Ciebie źle działa...?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...