piątek, 29 czerwca 2018

Letnia książeczka czekowa Yves Rocher 2018

Cześć Wam 😊

Byłam dziś w sklepie stacjonarnym Yves Rocher, nie nic nie kupiłam, jeszcze nie realizowałam ulotki, ale wzięłam letnią książeczkę czekową. I powiem Wam, że mnie zaskoczyła, jest inna, w innej formie, mniej kartek i przez to mały wybór. Do zebrania 4 pieczątki i odebrać prezent. Jak Wam się podoba taka zmiana?
Na początek przykład realizacji oferty 1+1 gratis na 2 dowolne kosmetyki do pielęgnacji twarzy:
Żel-krem intensywnie nawilżający 48h Hydra Vegetal 50ml
+
Odświeżający żel do mycia twarzy Hydra Vegetal 390ml
zamiast 99,80zł jest 49,91zł
Kolejna to 2+1 gratis na żele pod prysznic i do kąpieli 200ml, dotyczy wszystkich żeli Plaisirs Nature za 25,80zł

-40% na 1 kosmetyk do makijażu, np
Matowa pomadka Grand Rouge 3,7g za 35,40zł
lub
Podkład nawilżający Pure Light z pipetą 30ml za 39zł
-30% na 1 dowolny kosmetyk poza produktami oznaczonymi zielonym punktem, np
Odświeżający balsam po goleniu 100ml za 23,03zł
lub
Oliwka pod prysznic z olejkiem arganowym 200ml, za 23,03zł
lub
Krem - żel przeciw niedoskonałościom Sebo Vegetal 50ml 34,93zł

-40% na jeden dowolny zapach, poza produktami oznaczonymi zielonym punktem
oraz 5 pieczątek GRATIS, np
Woda perfumowana OUI A L'AMOUR 50ml za 119,40zł
lub
Woda toaletowa HOGGAR 75ml za 77,40zł
 
Zestaw szampon i odżywka, do wyboru spośród szamponów i odżywek w cenie 14,90zł
np.
Szampon zwiększający objętość z wyciągiem z malwy + Odżywka zwiększająca objętość z wyciągiem z malwy 22,90zł zamiast 29,80zł
 
-40% na 1 dowolny kosmetyk do pielęgnacji ciała, poza produktami oznaczonymi zielonym punktem, np
Olejek do opalania z wyciągiem z mikołaja nadmorskiego SPF30 150ml, 39,60zł
Intensywnie nawilżające mleczko do ciała z wyciągiem z aloesu 390ml, 22,74zł
Peeling roślinny do ciała z pudrem z pestek moreli 150ml, 20,34zł
Zestaw 1+1 Żel pod prysznic i do kąpieli + Mleczko do ciała z gamy Plaisris Nature,np
Energizujący żel p/p Mango&Kolendra 400ml
+
Energizujące mleczko do ciała Mango&Kolendra 390ml
zestaw za 32,90zł zamiast 43,80zł
Za skorzystanie z 4 ofert i zebranie tym samym 4 pieczątek, możemy odebrać PREZENT czyli 1 dowolny kosmetyk o wartości 70zł

Mamy też ofertę dla Przyjaciółki za założenie bezpłatnej karty YR, za jej przyprowadzenie, jeśli ona założy kartę my też dostaniemy prezent. Każda z nas dostanie 
Odbudowujące mleczko do skóry bardzo suchej z masłem karite 200ml

Na ulotce nie ma żadnej daty, więc podejrzewam, że pieczątki możemy zbierać całe lato - lipiec, sierpień :)
Skusicie się? Ja nie wiem czy będę w to brnęła, bo nie kuszą mnie aż 4 oferty..... na pewno muszę kupić szampon, ale kurcze odżywka nie jest mi potrzebna....
A co Wy myślicie o takiej wersji ulotki? Cieńsza i bez dodatkowych ofert innych sklepów?

Miłego piątkowego wieczoru :)
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Ja bym w sumie skorzystała z ostatniej propozycji 1+1. Dawno nic od nich nie miałam i może coś bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ostatnia najbardziej ciekawa, ale jedna, gdzie tu 4... ;)

      Usuń
  2. Biedna ta książeczka, nic nie kusi;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No biedna w tym roku, niby lepsza, bo skondensowana, bez zbędnych dodatków, ale...

      Usuń
  3. Mnie jakoś nie koszą produkty tej marki, ale chyba czas najwyższy dać im szanse :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nic nie miałaś to polecam spróbować, może będziesz zadowolona :)

      Usuń
  4. Ja też swoją już odebrałam :) a czy zrealizuję? to zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na siłę brać nie będę, bo zapasów trochę mam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...