niedziela, 15 lipca 2018

Krótka relacja z IV edycji Meet Beauty Warszawa 21-22.04.2018

Cześć Wam 😊

Kwiecień dawno za nami, tak jak i konferencja Meet Beauty, a ja dopiero dziś zasiadam do napisania Wam kilku słów o moim ulubionym wydarzeniu :) Było to moje czwarte spotkanie , na które o mały włos bym nie pojechała ;) Udało się i mam nadzieję, że na piątej edycji też się pojawię.
Powiem Wam, że jeśli tak będzie, to jadę dzień wcześniej, bo jadąc w sobotę (wyjazd pociągiem krótko po 4 nad ranem), trzeba bardzo wcześnie spać, a później mi się przysypiało ;) ale obiad, kawa i słodkie pomogły mi się trochę zregenerować, ale od początku :)
W tym roku Konferencja odbyła się w Hotelu Lord w Warszawie. Ciekawe wnętrza, wygodne, wszystko blisko siebie, sale łatwo można było znaleźć, wystawcy też się pomieścili. Podobało mi się bardziej niż w zeszłym roku, taka sympatyczne, swojskie klimaty :)

W tym roku także zdążyłam na otwarcie Konferencji przez Anię Pytkowską :) 

Później poszłam na  warsztaty paznokciowe z marką Ness, których podstawą był nowy produkt czyli baza peel off pod hybrydy.


Na warsztatach same nakładałyśmy sobie bazę na wzorniki, lub na swój paznokieć, jeśli ktoś nie miał manicure. Po wyżej sposób aplikacji. Z paznokcia mi się ciężko ściągało, no ale to było zaraz po wykonaniu całego manicure, więc wiadomo, że jeszcze się trzymało mocno ;)


Po tych warsztatach od razu przeszłyśmy z Darią


na warsztaty O2skin, które były bardziej wykładem/wywiadem.

I na nich trochę dopadło mnie zmęczenie, ale dałam radę :)

Po nich była przerwa obiadowa, dwie duże sale, dużo różnego jedzenia obiadowego, można było sobie skomponować swoje ulubione jedzonko, trochę owoców, ciasta i kawa. Niestety nie zrobiłam zdjęć ;) ale było pysznie.

Drugi dzień to warsztaty Natura Siberica, która miło zaskoczyła. W trakcie wykładu zaproponowała nam stworzenie własnych naturalnych peelingów. W skład peelingu różanego wchodził cukier, olejek - było kilka do wyboru, ja wybrałam miętowy, olej i płatki róż.





Jako, że w tym roku można było wybrać tylko 2 warsztaty jednego dnia, drugim w niedziele były znów paznokcie, lecz tym razem Pierre Rene. Bardzo spodobały mi się trzy kolory lakierów hybrydowych


W między czasie krążyłyśmy wokół stoisk marek, jak i poznawałyśmy się na żywo :)

Znacie markę So chic? Ja nie kojarzyłam, ale poznam, bo mam coś z niej i o nich też napiszę :) Śliczna ścianka, nie prawda?




Na tym stoisku znalazłam balsam od Efectimy, kokosowy, który już miałam, a także waniliowy, a jak wiecie nie lubię wanilii, bo za słodka, ale ten zapach w ogóle nie przytłacza, nie jest mdlący, no super jest! O nim niedługo napiszę :)


Był to przemiły, wesoły i inspirujący weekend. Miło było spotkać Marzenę, Anię, bo Daria jest z mojego miasta :) Także miło mi było poznać dziewczyny, które znałam tylko z internetu, no i spotkać te które poznałam na poprzednich edycjach. Buziaki dziewczyny, do miłego zobaczenia, mam nadzieje, że na kolejnej edycji Meet Beauty :)
A o zawartości meet beautowych toreb napiszę Wam w następnym wpisie :) Choć na pewno wiecie co się tam znalazło.

Miłego wieczoru
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Sama chętnie bym poszła na te warsztaty z Natura Siberica:) mnie na MB nie było i na kolejną edycję nie mam zamiaru się wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak miło powspominać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywnie zazdraszczam możliwości uczestnictwa :) super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wyjazd się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takim peelingiem bym nie pogardziła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaleńcze się spóźniłaś z relacją :D Ale za to obudziłaś wspomnienia :)
    Było super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było fantastycznie i chętnie bym to powtórzyła jesienia heheh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...