piątek, 27 lipca 2018

Efektima Masło do ciała z wyciągiem z owoców wanilii i masło kakaowe

Cześć Wam 😊

Uwielbiam mazidła wszelakie do ciała, tak jak i żele pod prysznic, ale dziś o masełku przywiezionym z Meet Beauty. Tak mi się spodobał zapach, a wąchałam go na konferencji przy stoisku firmy, że nie mogłam się mu oprzeć i nie czekałam do jesieni. A zapachu wanilii w kosmetykach nie lubię.....

Efektima
Masło do ciała
z wyciągiem z owoców wanilii oraz masło kakaowe
od Producenta: Zmysłowe masło do ciała Cocoa Miracle wspomaga regenerację, nawilża i natychmiast przynosi ulgę przesuszonej skórze. Wzbogacone w wyciąg z owoców wanilii sprawia, że skóra pozostaje na długo gładka i miękka w dotyku. Od pierwszego użycia poprawia wygląd i kondycję naskórka. Przyjemny, aromatyczny zapach koi zmysły i uprzyjemnia aplikację.

ode Mnie: Tak jak masło z olejkiem kokosowy, to również jest w plastikowym pudełeczku, zamykanym na metalowa zakrętkę. W środku również zabezpieczone sreberkiem.

I to masło ma zbitą konsystencje, ale jak nałożymy na dłoń, dobrze się rozprowadza, szybko wchłania i ten zapach.....mmmm wcale nie słodka i nie mdła wanilia, tylko taka stonowana, zapach przewija się z kakaowym, bardzo fajna, przyjemna mieszanka, taka otulająca, nie nachalna.

Moja skóra jest zadowolona, nawilżona i ukojona. 
Masło nie podrażnia, krzywdy nie robi, nie pozostawia filtra na skórze, dobrze się wchłania.
Skóra przyjemnie pachnie jeszcze długo po nałożeniu. Rano nadal czuć nawilżenie, nie trzeba powtarzać nakładania.

Skład:
AQUA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, GLYCERIN, THEOBROMA CACAO SEED BUTTER, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, DMDM HYDANTOIN, XANTHAN GUM, PROPYLENE GLYCOL, BENZYL SALICYLATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, TRIETHANOLAMINE, METHYLPARABEN, HEXYL CINNAMAL, PROPYLPARABEN, AMYL CINNAMAL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, VANILLA PLANIFOLIA FRUIT EXTRACT, LINALOOL, CITRONELLOL

Fajnie, że trafiłam na produkt waniliowy, ale przyjemny, oby więcej takich :)
Używaliście go? Również pozytywnie Was zaskoczyło?

Miłego wieczoru
Dorotxy



12 komentarzy:

  1. Lubię masła do ciała, więc z tym też mogłabym się polubić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz po urlopie moja skóra potrzebuje dodatkowego nawilżenia dwa razy dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem zapachu tego masła. Miałam inne wersje z Efektimy i miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może gdyby był inny zapach ;) jakoś za wanilią w mazidłach nie przepadam, szybko mnie męczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za jedzeniowymi zapachami, więc nie czuję się skuszona :) Ale widzę, że w końcu zrezygnowali z tych irytujących kuleczek. Miałam wersję kokosową i bardzo mi przeszkadzały w niej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję że by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kosmetyku, ale raczej by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mazidła do ciała nadal do mnie nie przemawiają :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...