piątek, 6 lipca 2018

Nowości, zakupy, paczki czerwca :)

Cześć Wam 😊

Cieszę się, że więcej zdenkowałam czy kupiłam :) W sumie najwięcej nowości w żelach, ale tego schodzi u mnie dużo, więc nie jest źle :) o dziwo sporo kolorówki, no ale skoro likwidowali szafę....no i te ceny.... ;)

Hebe
Do sklepu weszłam od tak ;) i akurat w alejkę z tymi pudrami, w dodatku w promocji, a że miałam dwa w mini wydaniach, to po odszukaniu w galerii telefonu, który był lepszy, wzięłam go i do kasy, żeby więcej nic nie kusiło.... ;)
Co z tego, że zwiałam ze sklepu, jak tam wróciłam na promocje 2+2.....
Wybrałam letnie zapachy z Fa, zwłaszcza ten hawajski mnie zainteresował, dobrałam Palmolive, bo bardzo dawno nie miałam, no i jako rodzynek nowy antyperspirant Nivea, już go użyłam i raz był ok, a raz nie koniecznie.... Napiszę o nim jak zużyje cały
Poszłam tylko po mgiełkę Miya, jeszcze mam w planach wypróbować chwalone kremy tej firmy, ale powoli :)
Jako, że likwidują szafę p2 jest na nią -50% to skusiłam się na aż 3 szminki, lakier do paznokci, kredkę do powiek, do ust oraz paletkę cieni. Zdjęcia już zrobiłam i niedługo będą na blogu.

Rossmann
Z promocji na stopy miałam nie korzystać, ale pomyślałam, że wezmę dezodoranty, bo używam ich jak noszę trampki ;) i z ciekawości krem do rąk Evree, mieliście go? Nie będę żałować zakupu ;) ?
Weszłam tylko po puder, bo mi się skończył, a tu limitka Isany, no to wzięłam i ją :) W innym rosie po kilku dniach weszłam, bo był po drodze i myślałam, że będzie już Skarb, i co? Inna limitka Isany, a dodatkowo braki u mnie w tuszach to skorzystałam z promocji -40% na Miss Sporty i drugi słynny żółty tusz będę testować. Użyłam dziś pierwszy raz i nie najgorsze pierwsze wrażenie
Jako, że moje ulubione plasterki na wypryski były w promocji też zgarnęłam i dodatkowo żel, bo może też będzie tak fajny jak plasterki.... no i kolejne podejście do plasterków na nos, po pierwszym użyciu nie najlepszym, spróbuje raz jeszcze......

Yves Rocher
Skorzystałam  z drugiej ulotki, gdzie prezentem był błyszczyk, oczywiście wzięłam żel pod prysznic :)

Empik

No i bez książek byłoby smutno ;) 
Kropla nadziei, bo skończyłam drugą część serii mazurskiej, a byłam ciekawa dalszych losów, no i w bibliotece jeszcze nie mają ;)
Nosowska, no to chyba jasne :)))

I tyle, prawda że mocno nie zaszalałam? Oby w lipcu też było mało, choć już na coś się pokusiłam, jeśli obserwujecie mnie na Ig wiecie co kupiłam :)

Miłego popołudnia
Dorotxy


33 komentarze:

  1. Słyszałam, że książka Kasi jest fajna - muszę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i znowu książki jestem najbardziej ciekawa, Nosowskiej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Na te żele Isany musiałam się skusić, choć moje zapasy są duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder ryżowy Ecocera bardzo lubię, tylko opakowanie mają dosyć tandetne, no chyba że coś zmienili ;) Poszalałaś, ale żelowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak poszalałam, ale się zużyje :) No zobaczę jak mi się będzie korzystało z tego opakowania, póki co dobijam pudry :)

      Usuń
  5. świetne zakupy, jak książka Nosowskiej, warto przeczytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, choć nie czytałam jeszcze całej a fragmenty :)

      Usuń
  6. koło likwidacji szafy p2 też nie przeszłabym obojętnie więc się nie dziwie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki spontan, bo jakoś wcześniej nie zwracałam na nie szczególnej uwagi :)

      Usuń
  7. Trochę tego jednak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa zapachu żelu YR:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się przejść do sklepu, jeśli masz w pobliżu i powąchać, to dobre u nich, że są testery :)

      Usuń
  9. Nie nadążam ostatnio za tymi limitkami Isany :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Duużo żeli. Będziesz czysta! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nowe żele isana kuszą, ale mam spory zapas balea więc się powstrzymuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Żele Isana fajnie pachną, kusza mnie te nowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...