środa, 26 grudnia 2018

EOS * Balsam do ciała - Vanilla Orchid

Cześć 😊

Święta, święta i po świętach, szkoda, ale kurcze potrzebowałam takich lajtowych dni, wiecie, na łóżku, przed tv, spacerek, bez biegania, patrzenia na zegarek, stresu......
Jak wiecie kocham pielęgnacje, choć kolorówka też nie jest mi obca ;) Zużyłam balsam, który kupiłam w zestawie spontanicznie. Pamiętacie jakiś czas temu wielką promocje na EOS? Chciałam tylko balsam do ust, ewentualnie do ciała, a w sklepie zaproponowano mi zestaw jeszcze z kremem do rąk i wzięłam, wychodziło korzystniej niż osobno ;)
Dziś balsam...

EOS
Balsam do ciała, Vanilla Orchid
od Producenta:
Zapewnia skórze długotrwałe nawilżenie do 24h. Wzbogacony o ekstrakt waniliowy, olej z awokado, masło shea i witaminę E antyoksydacyjna bogatej formule zauważalnie bardziej miękką i promienną skórę, delikatny, przyjemny zapach.
Zauważalnie delikatniejsza, odżywiona skóra. Wzbogacony ekstraktem z wanilii. Natychmiast się wchłania.
Vegan
Bez parabenów, bez parafiny / olejów mineralnych



ode Mnie: Tyle naczytałam się o tej firmie, choć głównie o balsamach do ust aż w końcu sama chciałam spróbować i wyrobić sobie zdanie. Wszystko w użyciu, ale najpierw balsam, skończył się pierwszy.
Zacznę od plusów. Balsam rzeczywiście nawilża na długo, fajnie się rozprowadza i szybko wchłania. Jeśli lubicie tylko balsamować się wieczorem, to ten balsam daje radę, tak jak obiecuje producent.
Szybko się wchłania, można zaraz się ubrać.

Zapach przyjemny, słodki, ale nie duszący. Wanilii mocno nie czuć, delikatnie, nie dominuje. Taki miły dla nosa, nie czuć go mocno na skórze.

Są i minusy - czyli opakowanie. Niby ładne, smukłe, dobrze się trzyma w dłoni, wygodne, ale.... no właśnie, bardzo szybko trzeba odwrócić do góry dnem i porządnie dusić by móc używać. Fajnie, że zamykanie na klik i butelka niezbyt twarda. Jakiś plus w tym minusie ;))

Mam jeszcze różowy balsam, mam nadzieje, że będzie równie dobrze nawilżał.

Skład:




Mieliście te balsamy? Albo cokolwiek Eosa? Dla mnie to nowość i pozytywnie mnie zaskoczył póki co balsam do ciała. Polecacie konkretny produkt tej marki?


Miłego wieczoru
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nic tej firmy, ale pewnie tez się kiedyś skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie długo nie kusiło, ale skoro taka promocja ...;)

      Usuń
  2. Z Eos miałam jedynie pomadki ochronne. Rzeczywiście opakowanie wygląda zgrabnie, ale mało praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środek fajny, ale firma do opakowania już się nie przyłożyła ;)

      Usuń
  3. Nie znam tej marki, ale bardzo lubią balsamy do ciała, więc na pewno się skuszę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Naczytałam się sporo niepochlebnych opinii o ich balsamach i kremach do rąk i w końcu na żaden się nie zdecydowałam. Uwielbiam za to balsamy do ust :)
    Promocję pamiętam i pamiętam też, że w fajnej cenie udało Ci się dorwać zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wanilia nie dominuje, bo nie lubię jej mocnego zapachu w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak ty kupiłam zestaw w promocji, ale czeka w kolejce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli takie nie do końca praktyczne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Korcił mnie, ale pewnie i tak bym nie używała :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...