niedziela, 2 grudnia 2018

o2skin Tlenowy Krem - żel na dzień i nawilżająco - odżywczy na noc

Cześć wam 😊

Grudzień to dla mnie magiczny miesiąc i choć nienawidzę tego, że czas tak szybko pędzi to cieszę się z tego świątecznego miesiąca. Za chwilę pokażę wam moje denko, ale dziś chciałabym napisać kilka słów o kremach, które przywiozłam z Meet Beauty. Pewnie większość z was już o nich zapomniała ;) ja postanowiłam sobie je zostawić na wrzesień, akurat pokończyły mi się letnie kremy. Choć pogoda zrobiła psikusa i lato gościło u nas długo.....

o2skin
Tlenowy krem - żel na dzień (30% tlenu)
Tlenowy nawilżająco - odżywczy krem na noc (30% tlenu)
od Producenta:
krem na dzień 
Olej słonecznikowy, olej z bawełny oraz masło Shea zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia.
Ekstrakt z rumianku, owsa, alantoina i prowitamina B5 łagodzą wszelkie podrażnienia i pielęgnują skórę.
Nadaje skórze zdrowy, młody wygląd oraz gładkość.

SODIUM HYALURONATE - kwas hialuronowy tworzy na powierzchni skóry warstwę silnie przyciągającą i wiążącą wodę.
Dzięki temu mocno nawilża naskórek, w efekcie czego wygładza zmarszczki i sprawia, że skóra staje się bardziej elastyczna.
KOLAGEN - intensywnie nawilża i odżywia, a także delikatnie napina skórę.
ELASTYNA – poprawia nawilżenie skóry, korzystnie wpływa na jej elastyczność i gładkość.
PROWITAMINA B5 - regeneruje i koi skórę.


krem na noc
Zapewnia intensywne nawilżenie. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry.
Dzięki bogatej formule poprawia natlenienie komórek skóry podczas snu.
ALANTOINA - działa przeciwzapalnie, łagodząco, nawilżająco, kondycjonująco, zmiękczająco oraz wygładzająco.
EKSTRAKT Z RUMIANKU - przynosi ulgę suchej, podrażnionej skórze.
Delikatnie wyrównuje koloryt i odświeża szarą, zmęczoną cerę.
EKSTRAKT Z OWSA - nawilża i odżywia skórę.
Działa łagodząco, przeciwzapalnie, czyniąc skórę elastyczną, delikatną i zadbaną.
Chroni wrażliwą i zniszczoną skórę za pomocą delikatnego filmu ochronnego.


ode Mnie: Najpierw zaczęłam używać krem na noc. Przyjemna, gęściejsza konsystencja, dobrze i szybko się wchłania, rozprowadza. Delikatny choć ostry zapach, krem na dzień jest delikatniejszy.
Oba kremy mają szklane opakowania, zabezpieczone sreberkiem, w kartoniku i dodatkowo jeszcze w folii.


Kremy są lekkie, żaden mnie nie zapchał, ani nie uczulił. Z przyjemnością zużyłam do końca.
Żaden nie zostawia tłustego filmu, ładnie się wchłaniają. 
Krem na dzień jest delikatniejszy zapachowo, konsystencja lekka, kremowa, nie żelowa jak w nazwie ;)
Skóra po nich jest rozświetlona, promienna. Podkład dobrze się rozprowadza i dłużej mam matową skórę.
Skórę miałam nawilżoną, ale żeby na zmarszczki zadziałał to nie zauważyłam, bo ich nie mam ;)
Za to moją skórę mniej "atakowały" pryszcze.
Myślę, że krem na noc świetnie teraz by się u mnie sprawdził, jak mi się skóra wysusza i potrzebuje mocnego nawilżenia.


Skład:
dzień
 
noc


Ogólnie z kremów jestem bardzo zadowolona, podpasowały mi i nie zrobiły krzywdy, nie mają drażniących mnie składników, więc jestem zadowolona :)
Mam jeszcze serum i mam nadzieję, że i ono mnie nie zawiedzie.

Miłego wieczoru
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. Skoro na zmiejszył ilość pojawienia się niedoskonałości na skórze, to ja chętnie go wypróbuję, bo mam podobny problem. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u ciebie zadziała, bo wszystko zależy od cery, hormonów, diety.....;)

      Usuń
  2. Czytałam już, że kremy są ok, ale wersja pod oczy lubi uczulać. Wiadomo, u każdego coś może działać inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod oczy nie mam, ale też czytałam różne opinie o nim :)

      Usuń
  3. Ten na noc mogłby by być w porządku dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam je w swoich zapasach, ale jeszcze nie używałam :) mam jeszcze serum i krem pod oczy, o którym słyszałam różne opinie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam krem na noc i nie był zły, choć szału nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego na dzień jeszcze nie używałam,zostawię chyba na wiosnę,ten na noc mam teraz otwarty i ciut ciężki,ale nie zapycha mnie :) Natomiast serum dla mnie jet mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję poznać wszystkie kosmetyki o2skin i niestety żaden mnie nie zachwycił ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za przetestowanie naszych produktów :)
    Pamiętajmy, że każdy jest inny , skóra ma różne potrzeby nie ma produktu idealnego dla wszystkich.
    Najważniejsze to dopasować krem do potrzeb skóry!

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam jakiś czas temu tego kremu na dzień :) Pamiętam, że dobrze się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tych produktów, ale sporo czytałam o nich ostatnio.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...