wtorek, 9 kwietnia 2019

Monika Joanna Cieluch * Miłość szeptem mówiona

Cześć 😊

Kolejna książka za mną :) I tym razem również z booktour, bardzo spontaniczny, bo nie zauważyłam początków tylko załapałam się w drugiej turze 😂 Wszystko jest tutaj 
Zapraszam was na skrót, coby wam za dużo nie zdradzać a zachęcić do przeczytania ciekawej książki :)

Monika Joanna Cieluch
Miłość szeptem mówiona


Tył książki:


ode Mnie: Kurcze jak mi się dobrze czytało, aż żal, że się skończyło.....

Na początku jest zła czarownica i zła młodsza czarownica mieszkające w Londynie😂 Po prostu obie kobiety nie umieją się dogadać, babcia Zofia martwi się o swoją wnuczkę Gosię, dochodzi do niezłej awantury, kiedy babcia wysyła Gośkę do Strzyrzewic by tam przyjaciółka pomogła jej utemperować młody upór. 
Kobieta załamana, na niezłym kacu, z dość zaskakującym miejscu tatuażem. Tatuaż dzięki któremu Sophia prawie dostała zawału....

Ciężko jej było na początku, z tym buntowniczym charakterem. Musiała ciężko pracować, bez dostępu do internetu i telefonu, co było dla niej tragedią. Z czasem oswaja się z sytuacją.....

Poznajemy też przeszłość jej babko Zofii, jak znalazła się w Anglii, jak potoczyło się jej życie.

Fajnie czytało się wypowiedzi Gośki, która mieszała język angielski z polskim.

Jednak zakończenie totalnie mnie zaskoczyło, kompletnie się tego nie spodziewałam. Jednak życie płata przeróżne figle bohaterom.

Książka dostarcza nam przyjemnych doznać, ale i wzruszeń i niedowierzania. Jeśli lubicie wciągające książki, a jednocześnie wzruszające, to wam ją serdecznie polecam :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...