sobota, 6 kwietnia 2019

Nowości, Zakupy, Książki Marca 2019 :)

Cześć 😊

Były zużycia, to będą nowości. Nadrobiłam braki z żelach, odżywkach, skorzystałam z kilku promocji. Aktualny miesiąc planuje spokojniejszy, ale plany swoje, okazje swoje 😂 Tak było z książkami.....ale od początku

Lidl
Dwa żele p/p Palmolive po 500ml, miodowy już pokazywałam w denku, bardzo fajny
Wzięłam też 5 maseczek po 20ml, bo świetnie się sprawdzają, a na wyjazdy są bardzo przydatne ;)

Biedronka




W sumie tu weszłam przypadkiem, wracałam innym autobusem i wysiadłam, koło tego sklepu, to zajrzałam. Jedna blogerka chwaliła, to wzięłam na wypróbowanie dwa różne żele p/p, może im się teraz poprawiło na jakości, bo kiedyś mnie wysuszały. 

Carrefour
Tu była duża promocja na dzień kobiet, skorzystałam i za połowę ceny kupiłam żele Nivea, szampon i odżywkę Babci Agafi. Niebieski żel już zużyty, ale na pewno jeszcze go kupię, bo bardzo lubię ten zapach :)

Avon
W demo kupiłam zestaw grejpfrut i morela, żel p/p, balsam, scrub, mgiełka do ciała. Duży żel fioletowy i dwufazowy eliksir do włosów, całkiem fajne pierwsze wrażenia

Rossmann
Wykorzystałam promocję 2+2 i uzupełniłam zapasy odżywek. Elseve z glinką już miałam i bardzo lubię, druga z olejkami, mam ją pierwszy raz jak i Frustis. Dobrałam jeszcze szampon Alterry, też pamiętam, że byłam z niego zadowolona.

Weszłam po pastę dla córki, a wyszłam jeszcze z dodatkowym kremem do rąk i żelem p/p :)

Drogeria Natura
Bo druga farba za grosz 😂A Bielenda, bo mnie ciekawi ta nowość no i brak w zapasie micela, a jechałam już na oparach ;)

Hebe
To ta farba, która już w denku była i dlatego powyżej są dwie inne farby ;) I maseczka SOS nawilżająca głęboko, bo kusiła a była w promocji -50% ;)

Stoisko z niemieckimi różnościami

Tak spontanicznie zajrzałam, i wybrałam 4 żele p/p Balea, póki co w użyciu Jamaica Vibes i 💙

Dodatki do gazet

W ELLE Mleczko do włosów, jeszcze nie używałam, a poniżej Zwierciadło z pomadką AA wings, szminka matowa, jasna, nudziakowa, delikatna

Książki
Ach te newslettery..... Jedna książka z wydawnictwa Filia + druga za 0,01. Czyli za niecałe 25 zł mam dwie książki, do tego wysyłka była darmowa :)

Deichmann
Całkiem spontaniczny zakup, miały być buty dla córki, a z określonego budżetu, starczyło na jej i moje buty ;) i jeszcze reszta została 😂 bardzo wygodne, cały czas w nich śmigam

Fakt, przyznaje się, poszalałam, ale głównie w nadrabianiu zapasów, bo braki były. Znacie coś z moich nowości? Coś się u was nie sprawdziło?

Miłego weekendowania
Dorotxy









20 komentarzy:

  1. No no, faktycznie zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty świetne :D a z nowości to pewnie, ze znam :D szampon kawowy Alterry - bardzo lubię, żel ten nowy z Avonu - rewelka. Książkę Pudełko z marzeniami tez super. Mam nadzieję, że zadowolona będziesz z żeli Balea.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szaleństwo, jak się patrzy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowości, dawno nie miałam żeli Balea. Jestem bardzo ciekawa tych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, tylko kupka wysoka i chwilę poczekają na przeczytanie ;)

      Usuń
  5. Spore zapasy żeli :) uwielbiam Baleę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elle z tym mleczkiem też mam :). Z żelami poszalałaś, kiedyś, jak miałam łatwy dostęp do Balea, też je kupowałam, teraz tylko Isanę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano poszalałam haha mnie też zdziwiło, że w końcu gościu sprowadza żele, więc skorzystałam :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawi mnie płyn micelarny. Miałam żel z biedry z granatem - na początku był spoko, ale z czasem zaczynał mi się zapach już nudzić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz w Zwierciadle ma byc chyba maska do włosów Vianek, także będę polowac :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam odżywkę z Loreal ta magiczna moc glinki :) A miałam kiedyś ten żel ananasowy z Balea :) Ciekawa jestem tego mleczka z Marion :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale zapasowe szaleństwo!! Ile żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same fajne rzeczy ;) U mnie w marcu najwięcej wpadło książek ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości, znam tylko szampon do włosów z Bani Agafii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne nowości:)Żele Balea i Isany uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...