piątek, 29 listopada 2019

Farmasi SkinTrends * Rewitalizujący żel do mycia twarzy

Cześć 😊

Pamiętacie jak dostałam dużą pakę od Kasi a w niej, m.in kosmetyki Farmasi? Powoli je wam opisuje, to się sprawdziło a co nie, kolejny balsam wpadł do denka, ale dziś o żelu do mycia twarzy, o którym myślałam, że jest żelem pod prysznic 😂 i tam go zabrałam, ale coś mi nie pasowało ....


Farmasi
Rewitalizujący żel do mycia twarzy Skin Trends
od Producenta: To pierwszy krok do pielęgnacji i oczyszczania skóry. Rewitalizujący żel myjący Farmasi SkinTrends do skóry normalnej delikatnie usuwa zanieczyszczenia i pozostałości makijażu dzięki SLS, SLES i formule bez mydła. Głęboko oczyszcza pory i odświeża skórę. Dzięki bogatej zawartości przeciwutleniaczy Acai Berry stanowi doskonałą pielęgnację dla Twojej skóry.
ode Mnie: Jak widzicie tuba jak na żel do mycia twarzy jest duża 200ml, zamykana na klik i dodatkowo zaklejona taśmą firmową. Więcej firm powinno tak robić, przynajmniej miałoby się pewność, że kosmetyk nie macany.

Konsystencja lejąca, przeźroczysta, wystarczy trochę, by dobrze umyć twarz.

Tak jak zapewnia producent, żel jest delikatny, ale dobrze oczyszcza buzię. Nie podrażnia, nawet jak mi trochę wpadło do oka, to nie było tragedii. Używałam go prawie 2 miesiące, bo się córka dołączyła ;) Bardzo wydajny, bo wiele go nie trzeba, to co mam na dłoni na zdjęciu, na raz to za dużo.

Jeśli wam on wpadnie w ręce, to wypróbujcie, na pewno się nie zawiedziecie.
Zapach nie drażniący, delikatny.

Skład:

Kosmetyków wcześniej nie znałam, ale chciałam poznać by wyrobić sobie zdanie i powiem wam, że zależy jak się trafi, ale ten żel na duży plus.
A może mieliście? Jak wrażenia?

Miłego wieczoru
Dorotxy
 



8 komentarzy:

  1. Fajnie że jesteś zadowolona z tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa byłam, bo widziałam katalog tej marki koleżanki. Ja miałam doświadczenie tylko z produktami do włosów Farmasi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...