sobota, 25 stycznia 2020

Avon Kuracja Anew Skin Reset Plumping Shot

Cześć 😊

Jakiś czas temu dostałam od wizażu do testów ampułki od Avon, jako, że skończyłam je używać, mogę wam o nich napisać :)

Avon Anew
Skin Plumping Shot
od Producenta:
ode Mnie: 7 ampułek po 1,3ml, wystarczająca ilość na jeden raz. Ampułki nie są szklane, tylko plastikowe.
Mam cerę mieszaną, zimą w kierunku suchej i potrzebuje mocniejszego odżywienia i nawilżenia. Ampułka wystarcza na raz, najpierw pół wylewam na dłoń i nakładam na twarz, wmasowując ją, a później drugą połowę w szyję i dekolt. 


Konsystencja olejowa, szybko mi się wchłonęła, ale kremu zalecanego przez producenta już na to nie nakładałam, dla mojej cery byłoby to za dużo. 

Produkt mnie nie zapchał, nie podrażnił, dobrze się rozprowadza i wchłania. Skóra jest miła w dotyku, nawilżona, wygładzona. Jestem zadowolona z tej kuracji.


W składzie jest alkohol denat, który mi nie służy, ale jest na końcu listy, więc tym razem było wszystko dobrze, małe ilości mi nie szkodzą, z czego się cieszę.

Skład: ze strony Avon
Skład produktów może ulegać zmianom. Dokładamy najwyższych starań, aby wykazy na stronie internetowej były zawsze aktualne. Opakowanie zakupionego produktu zawiera listę składników. Prosimy o zapoznanie się z nią przed użyciem produktu. AQUA, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, PENTYLENE GLYCOL, HYDROXYETHYL UREA, PHENOXYETHANOL, HYDROLYZED HYALURONIC ACID, CARBOMER, CAPRYLYL GLYCOL, THIAZOLYLALANINE, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, UREA, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL), CITRATE,ALCOHOL, DENAT, CI 17200, CI 42090

Mieliście okazje ich używać? A może was kuszą? Ciekawa jestem co myślicie o cenie, w tej chwili w promocji 69,99zł 

Miłego wieczoru
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że nie zapycha i nie podrażnia, to dla mnie istotne. Natomiast obawiam się, że za mojej bardzo wrażliwej cery, ten alkohol w składzie mógłby okazać się zgubny. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też się obawiałam, ale nie było tak źle ;)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji ich używać i wątpię, abym je sprawdziła. Nie przepadam za pielęgnacją Avon, a do serii Anew kompletnie nie mam zaufania ( kilka lat temu dostałam mocnego uczulenia od kremu pod oczy )

    OdpowiedzUsuń
  3. Użyłam 10 ampułek więc wyglądam młodziej od Ciebie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny produkt, u mnie też się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...