poniedziałek, 12 lipca 2021

Denise Grover Swank * Stara miłość nie rdzewieje

Cześć 📘📖

Kolejna książka za mną, już dawno takiej nie czytałam. Zaraz napiszę wam więcej :) A teraz powiem wam, że nie lubię żółtych okładek książek. Ciężko zrobić zdjęcie, żeby to jakoś wyglądało, oczywiście też zależy od odcienia żółci, ten jest w miarę mocny a i tak na zdjęciach wyszedł blado.... A książkę otrzymałam z Taniej książki, tam możecie ją znaleźć w dobrej cenie w dziale książka dla kobiet.

Denise Grover Swank
Stara miłość nie rdzewieje

 Tył książki:

ode Mnie: Książka to drugi tom, jednak sprawdziłam, że one się ze sobą nie łączą, dlatego chciałam ją przeczytać. Choć teraz doczytałam, że są to książki o przyjaciółkach, w każdej z nich są opisane losy jednej z nich. Teraz chcę przeczytać pierwszą część i kolejne.

I choć początek jest spokojny, to szybko książka wciąga i nie można się oderwać. Bardzo byłam ciekawa jak to się rozwinie i ostatecznie skończy, bo jak się skończy można się domyślić. Jednak takie zakończenie to ciekawy akcent ;) Książka jest gruba, ale pisana przystępną czcionką, więc się szybko czyta i w głowie tylko "jeszcze jeden rozdział" ;)

Blair to pani adwokat, ostra, uparta i dobra w swoim fachu. Data jej ślubu się zbliża, musi wyjechać i utyka w innym mieście, gdzie spotyka swoją starą miłość. Takie szczęście w nieszczęściu, jednak rano szybko wyjeżdża i myśli, że już się nie spotkają. Nie tak miało być, nie w takich okolicznościach.

Oczywiście przyjaciółki będą ją wspierać, nawet jeśli nie rozumieją jej poczynań. Blair ślub jest potrzebny do awansu, ale czy kierują nią dobre pobudki? Czy będzie szczęśliwa? Co się wydarzy? Wszystkiego dowiecie się z książki, nie będę wam spojlerować. 

Czytaliście tą książkę? A może wszystkie części? Która była najfajniejsza? Dajcie koniecznie znać, bo już bym chciała przeczytać wszystkie :) Dawno mnie tak książka nie wciągnęła, jak Stara miłość nie rdzewieje.

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie to opisałaś. Podoba mi sie ta książka może sięgnę po nią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...