piątek, 9 lipca 2021

Lovely * Baza pod cienie do powiek

Cześć 😊

Dziś kosmetycznie, bo mi się produkt kończy. Jest to baza pod cienie do powiek, którą teraz sprawdziłam też na paletkach Eveline.

Lovely
Baza pod cienie do powiek
od Producenta:
ode Mnie:
Mam swoją ulubioną bazę, ale postanowiłam wypróbować coś innego i w promocji kupiłam dwie, dziś o pierwszej z Lovely. Ona droga nie była, więc wiele się nie spodziewałam, ale jednak mnie zaskoczyła pozytywnie.
Na początku powiem, że ma aplikator jak w błyszczyku. Ja nakładam kosmetyk na powiekę i rozprowadzam palcem, tak mi wygodniej.
I powiem wam, że na początku na nią nie narzekałam, dawała radę do wieczora, nie rolowała cienia, on nie znikał, choć niestety nie podbija koloru cienia.
Jednak jak już dłużej używałam, pod tzw koniec baza już mniej daje radę. Teraz używałam z cieniami Eveline, mój ulubiony z brokatem, niestety się wyciera dość szybko. Spróbowałam na innych cieniach i jest to samo. Ja jej używam 3, 4 miesiące? Jakoś tak, a okres przydatności to 6 miesięcy, więc powinna być jeszcze ok.
Dlatego ją już będę wywalać, choć kolejna baza, którą kupiłam z nią, to masakra i muszę szybko kupić inną, bo mojego ulubieńca nie widzę w katalogu :(

Baza ma lekką formułę, biała, ale przy nakładaniu jej nie widać. Rozprowadza się lekko i nie czuć jej na powiece. Nie piekła mnie w oczy, nie zrobiła żadnej takiej krzywdy, nie uczuliła. Dobrze się blenduje cienie na niej.

Polecam ją jeśli macie mały budżet, albo delikatnie się malujecie, na wieczorny makijaż będzie za słaba i może nie dać rady cały wieczór.

Polecacie jakąś fajną bazę drogeryjną? Oprócz Lovely i Wibo.

Miłego wieczoru
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Ja przyznam szczerze nie trafiłam na dobrą bazę. Swego czasu lubiłam taką z avonu, ale nawet nie wiem czy jeszcze jest dostępna ;p Obecnie nie maluję oczu więc i bazy nie potrzebuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się sprawdziła, będę o niej pamiętać w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam bazy Artdeco. Nie jest droga, ale nie wiem gdzie ją kupić stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jakoś słabo dają radę bazy pod cienie :/ też mam z Lovely, ale inną i kiepska jest. Kończe z Lumene, ale jej żywot też już się skończył.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...