środa, 14 lipca 2021

Kevin Pettman * Billie Eilish Jak buntowniczka została królową alt popu

Cześć 📖📘

Kolejna, trzecia książka z Tania książka, którą możecie kupić w dziale literatura faktu, to nieoficjalna biografia, najpopularniejszej dziewczynie ostatnich lat.

Kevin Pettman
Billie Eilish
Jak buntowniczka została królową Alt Popu 
 Tył książki:
ode Mnie: 
Jest to w 100% nieoficjalna biografia. Wzięłam ją nie tylko dlatego, że jej fenomen mnie ciekawi, ale córka też lubi ją posłuchać i chciała dowiedzieć się o niej trochę więcej.
 
W książce przeczytacie o niej wiele ciekawostek z życia scenicznego i osobistego. Wszystko robiła z pasji, pasji do śpiewania. Muzyka zawsze była częścią jej życia, rodzice ją w tym wspierali. W piosenkach, które także pisze z bratem ukrywa konkretny przekaz. Jednak nie wyjaśnia co ukrywają jej utwory, lubi jak jej teksty są polem do dowolnej interpretacji.
 
Ciekaw i kontrowersyjna postać. Walczy o swoje i robi to co kocha.
 
Fajnie wydana książka, trochę tekstu, trochę zdjęć, wszystko w przystępnej formie. Czyta się szybko i z ciekawością. Pod koniec znajduje się kalendarium od roku 2015, a później sprawdzian wiedzy z bycia fanem Billy. 
Takich biografii mogłabym czytać więcej :) 
 
Lubicie takie książki o sławnych osobach? Jeśli nie macie co czytać, to zajrzyjcie do Taniej książki, znajdziecie mnóstwo nowości w fajnych cenach. Ja lubię tą księgarnie, często u nich robiłam zakupy. Ostatnio staram się mocno ograniczyć, żeby przeczytać to co mam na półkach, ale i tak się zawsze na coś pokuszę ;) 
 
Miłego popołudnia
Dorotxy 

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...