sobota, 11 grudnia 2021

Kalendarze adwentowe 2021 Douglas, Nivea, Sinsey, Action #1

Cześć 🎅 

Jak co roku, kalendarze podzieliłam na cztery części i dziś pierwsze podsumowanie. Całościowe podsumowanie będzie w ostatnim odcinku. W tym roku mam dwa kalendarze kosmetyczne i dwa nie kosmetyczne oraz dwa słodyczowe, które pokazuje na story a tu pokażę tylko kilka zdjęć.

Okienka 1-6

Nivea

Płyn micelarny 100ml - na razie mam jeden duży otwarty, więc ten poczeka. Cieszę się z niego, bo miałam kilka tej marki i były fajne.

Krem do twarzy Soft - kiedyś używałam tego kremu, miło będzie sobie o nim przypomnieć. Mam nadzieje, ze nadal będzie mi służył.

Gwiazdka do pierników - tzw zapychacz, ale jestem zadowolona

Krem BB - tego jeszcze nie miałam, zostawię sobie na wiosnę, bo teraz będzie za lekki.

Labello Pomadka ochronna - przyda się, bo sporo teraz takich pomadek używam.

Maseczka w kremie - dwie saszetki z aleosem i wit E. Maseczka na noc, nadmiar trzeba usunąć, mi pewnie jedna starczy na dwa razy, bo daje cieńszą warstwę, by za dużo produktu nie wywalać.

Douglas

Abercrombie & Fitch Authentic Night - zapach nie do końca mi się podoba, nie wiem czy u mnie zostanie

Ariana Grande - słodziak, ale mi się podoba, choć szkoda, że nie ma spray'a

Keys Krem do twarzy - firmy nie znam, ale chętnie wypróbuje

e.l.f. Baza do twarzy - mam dwie różne otwarte, więc nie wiem czy ją sobie zostawię, może oddam, albo sprzedam...

Starskin Maska do rąk - super, że taka się trafiła, zwłaszcza teraz jak są takie mroźne, śnieżne dni

Apricot Plasterki na twarz - wyglądają dosłownie jak plastry na rany tylko trójkątne ;) Pokazywałam na story, muszę w końcu użyć, ale w cuda nie wierzę ;)

Sinsay

W zeszłym roku miałam już ten kalendarz, ale w tym roku były do wyboru aż trzy. Moja wersja jest srebrna i bardzo podoba mi się ta biżuteria. Kolczyki dwie pary, dwa łańcuszki, bransoletka i pierścionek, który niestety jest na mnie za mały. Córce pasuje ;)

Action

Taki z bombkami mam pierwszy raz. Od niedawna mam ten sklep w mieście, w czwartek otworzył się drugi. Bombki mi się podobają bardzo, ale niestety na zdjęciu jest 5, bo jedną najładniejszą zbiła mi mama :( Niestety nie mogę znaleźć takiej pojedynczej, mam nadzieje, że znajdę taką podobną gdzie indziej.

Kinder i Looko Looko (Action)

Tak, jedno zdjęcie się powtarza ;) wszystko przez to, że na jednym zdjęciu są dwa dni. Jestem zadowolona, choć najwięcej jest kinderków ;)

Z tych sześciu dni jestem zadowolona, poza tą zbitą bombką. Jeszcze nie wiem co z zapachem, ale chyba jednak dla mnie za ostry i pójdzie w świat. Teraz tylko kupić małą choinkę i zacząć wieszać ozdoby.

Miłego weekendowania
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Z jednej strony chciałabym mieć taki kalendarz, ale z drugiej wiem, że brak mi wytrwałości. Albo otworzyła bym wszystko od razu, albo gdybym się jednak zmobilizowała, to i tak bym zapominała codziennie otwierać 🤦🏻‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłabym zadowolona z takiej zawartości kalendarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też podobały i dlatego je wybrałam, choć chciałam więcej ;)

      Usuń
  3. Chyba najbardziej podoba mi się słodki kalendarz z Action :D haha Z kosmetycznych o dziwo nivea, chociaż za tą marką nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten z Action to powrót do moich młodych lat ;) Też z Nivea mam różnie, ale kilka lubię kosmetyków i chciałam zrobić powrót, podobała mi się zawartość i od razu kupiłam. Dobrze, że od razu, bo szybko wykupiony i już droższy dużo na innych stronach

      Usuń
  4. Kalendarz z Sinsey bardzo fajnie wypadł, widziałam całą zawartość na YT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najpierw oglądałam, i ten najbardziej mi się podobał, wolę w srebrnym kolorze ;)

      Usuń
  5. Ja nie skusiłam się w tym roku na żaden kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kupny nie, ale zrobiłaś i dostałaś diy i też fajnie :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne kalendarze kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...