wtorek, 28 grudnia 2021

Ulotka Yves Rocher styczeń 2022

Cześć 😊

Ulotkę dostałam przed świętami, ale miałam mały odwyk od kompa ;) Lubię takie odstawienia robić przeważnie w weekend, a tym razem 3 dni świąteczne :) Dlatego dopiero dziś pokażę wam ulotkę sklepu stacjonarnego Yves Rocher

Yves Rocher, styczeń 2022


W styczniu za zakupy od 14,90zł w prezencie dostaniemy 4 sztuki wielorazowych płatków kosmetycznych z wesołym wzorem po jednej stronie. Średnica płatka to 8,5 cm

Za zakupy od 39zł możemy kupić zegarek za 19,90zł. Zegarek w kolorze czarnym i złotym. Średnica tarczy 3,5cm, długość 24cm. Zegarek zawiera baterie.
Oczywiście mamy też dodatkowe, procentowe zniżki:

Jak wam się podoba ulotka? Skorzystacie?
Ja nie korzystam odkąd zlikwidowali mi sklep, jednak lubię iść powąchać, zwłaszcza nowy zapach, limitki, a nie kupować w ciemno. Choć pierwszy prezent jest dość kuszący, to jednak takie płatki można dostać nie tylko w YR ;)

Miłego popołudnia
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Też mam tą ulotkę, ale nie wiem czy skorzystam. styczeń jeszcze się nie zaczął, więc zobaczymy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...