środa, 15 grudnia 2021

Nana Bekher * Przez żołądek do...

Cześć 📘📖 

Jak ja lubię czytać książki. Świetne oderwanie od rzeczywistości. Lubię takie, które wciągają czytelnika i gdzie są zwroty akcji, nie lubię na początku wiedzieć jak się zakończy :)

Nana Bekher
Przez żołądek do...

Tył książki:

ode Mnie: Do recenzji książki zgłosiłam się u autorki i zostałam wybrana :) Miło, nawet bardzo, zwłaszcza, że to nie pierwsza moja książka tej autorki i od niej :) Dziękuję :*

Ashley utalentowana szefowa kuchni. Milton syn właścicielki restauracji, w której pracuje Ashley. Musi zastąpić mamę w zarządzaniu restauracją. Ta dwójka się nie polubi, choć wiadomo, że książka skończy się dobrze, to jednak ich perypetie będą ciekawe.

Od nienawiści do miłości? Można? W tej książce można, choć łatwe to nie będzie. I jedna ważna rada - uważajcie co robicie po procentach :)) Niby to co jest w Vegas zostaje w Vegas, ale nie zawsze. Dużo się wtedy zmienia, również między naszymi bohaterami. Będą musieli dużo przejść, udawać, nie wyciągać pochopnych wniosków, by móc trwać przy sobie.

Na początku miałam wrażenie, że już to czytałam, był podobny wątek w jednej z wcześniejszych książek, które czytałam. Choć może wątek to za dużo powiedziane, tam więcej działo się w samej kuchni i oboje byli kucharzami, tu jest całkiem inna historia. Ciekawie się rozwija i nie rozumiem zarzutów, że jest nudna, bo taką czytałam opinię. Dla mnie jest wciągająca i ciekawa. Ciężko było mi się oderwać, bo byłam ciekawa co się jeszcze wydarzy, w końcu to ciut ponad 400 stron. Nie żałuję ani minuty z nią spędzonej.

Lubię autorkę i tym razem mnie nie zawiodła :) Serdecznie wam polecam, nie tylko tą książkę, ale świąteczną Nie zapomnisz tych świąt oraz Włoskie pożądanie dwie części, za chwilę będzie trzecia.

Znacie autorkę? Tylko z nazwiska czy z książek? Jeśli nie to zajrzyjcie do niej na insta, będziecie na bieżąco.

Miłego wieczoru
Dorotxy 

2 komentarze:

  1. Nie poznałam jeszcze twórczości tej autorki, ale może kiedyś to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...